Cypryjski Castor Marine zdobył finansowanie na dwa masowce warte 15 mln dolarów od anonimowej europejskiej instytucji finansowej.
- Spółka zamierza uzyskać zgodność z wymogiem minimalnej ceny ofertowej w Drugim Okresie Zgodności, biorąc pod uwagę wszystkie dostępne opcje - podała spółka.
Podczas tej operacji, akcje wspólne firmy będą dalej notowane i sprzedawane na giełdzie Nasdaq Capital Market. Po nabyciu Magic Horizon w lipcu i Magic Nova w sierpniu 2020 roku, flota armatora zwiększyła się do sześciu masowców Panamax.
- Trzeci kwartał 2020 roku był okresem transformacji dla naszej firmy, ponieważ byliśmy w stanie zebrać znaczny kapitał i bardzo szybko go wykorzystać, korzystając z kilku atrakcyjnych możliwości przejęcia statków, jakie nam przedstawiono - powiedział Petros Panagiotidis, dyrektor generalny i finansowy Castor.
- Jednocześnie mogliśmy wyczarterować nasze ponownie dostarczone statki po wyższych cenach, przygotowując grunt pod poprawę rentowności w najbliższym czasie. Chociaż pandemia COVID-19 nadal wpływa na naszą branżę i powoduje ogólną niepewność, uważamy, że nasza konserwatywna i zdyscyplinowana strategia wzrostu przyniesie pozytywne długoterminowe korzyści naszym akcjonariuszom – dodał.
Przychody firmy w pierwszych 9 miesiącach 2020 roku wyniosły 8,1 mln dolarów, w porównaniu do 3,1 mln dolarów rok wcześniej (+161 procent). W tym samym czasie armator zanotował stratę w wysokości 984,621 dolarów, w porównaniu do zysku 560,801 dolarów rok wcześniej.
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek