mk
12 października w siedziby firmy DNV GL w Gdyni obyło się kolejne spotkanie informacyjno-promocyjne Polskiego Związku Zarządców Statków.
Spotkanie rozpoczęło się od zapowiedzi panelu Shipmanagement podczas Forum Gospodarki Morskiej Gdynia 2018 oraz przedstawienia planu aktywności Związku w Polsce i za granicą w najbliższych miesiącach.
Głównym punktem spotkania była prezentacja raportu przygotowanego przez Pana Ireneusza Kuligowskiego oraz kapitana Tadeusza Hatalskiego. Podczas prezentacji kapitan Hatalski przedstawił założenia projektu, którego celem jest przywrócenie polskiej bandery w żegludze międzynarodowej. Przedstawiona prezentacja uzasadnia powrót pod polską banderę nie tylko ze względów patriotycznych i wizerunkowych ale w głównej mierze ze względów ekonomicznych jako świetny biznesplan dla Polski.
Istotnym elementem prezentacji był film pod tytułem Przywrócić Polską Banderę przygotowany przez Video Studio Gdańsk na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Zarządców Statków. Film powstał przy wsparciu finansowym Remontowa Holding SA, The Gdynia Maritime School oraz Związku Agentów i Morskich Przedsiębiorstw Rekrutacyjnych APMAR.
W kolejnej części spotkania swoje firmy i ich ofertę zaprezentowali Pan Kuba Szymański z firmy Inter Manger, Panowie Zbigniew Foltański & Radosław Marciniak z STBU Insurance Brokers oraz Pan Wojciech Legieć z Exerters Training Center.
Polski Związek Zarządców Statków stanowi dobrowolną organizację polskich podmiotów gospodarczych sprawujących zarządzanie techniczne i załogowe statkami obcych i polskich właścicieli i armatorów oraz zarządzanie ryzykiem morskim na tych statkach. Celem Związku jest kształtowanie warunków sprzyjających wszechstronnemu rozwojowi polskiego centrum zarządzania statkami oraz rozwoju gospodarki morskiej wraz z rybołówstwem.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
Rewolucja w rosyjskich portach Bałtyku - czy grozi im upadek?
Rusza tramwaj wodny po Zatoce Gdańskiej. Ile zapłacimy za bilet?
Konflikt rosyjsko-ukraiński potęguje problemy na rynku węgla. Zapasy w największych terminalach maleją a ceny rosną
Nowy intermodalny szlak z Chin omija Rosję
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny