W ramach partnerstwa obie firmy połączyły siły, aby ustanowić nowy instrument finansowania statków w ramach Damen Ship Lease (DSL). Obecnie jest on jednym z funduszy Damen Ship Lease Cooperation, zarządzanym przez DFS. Ma on na celu zapewnienie obecnym i potencjalnym właścicielom statków możliwości rozbudowy ich flot poprzez umożliwienie im nabycia najnowocześniejszych statków przy użyciu elastycznych opcji finansowania.
Ten strategiczny sojusz łączy ma łączyć wiedzę Damen w zakresie rozwiązań morskich z doświadczeniem Siemens Financial Services w kwestii finansowania przemysłu morskiego. Obie organizacje łączy również zaangażowanie w rozwój sektora morskiego poprzez zrównoważone i zorientowane na klienta usługi. Oferowane opcje leasingu pozwalają operatorom na zakup statków z najnowszą technologią na pokładzie, umożliwiając im odnowienie floty, aby stała się bardziej zrównoważona i wydajna. Finansowanie dotyczy przede wszystkim jednostek roboczych, w tym związanych z obsługą branży offshore, a także małych promów i statków pasażerskich.
- Jesteśmy dumni z rozszerzenia naszej działalności dzięki partnerstwu z Siemens Financial Services i cieszymy się, że możemy zaoferować jeszcze większej liczbie klientów możliwość nabycia nowych statków Damen. Jesteśmy szczególnie zadowoleni, że zapewni to operatorom statków szerszy dostęp do najnowszych innowacji morskich. Zwłaszcza tych, które będą wspierać ich w osiąganiu zrównoważonego rozwoju - powiedział Thijs Verwoerd, dyrektor Damen Ship Lease.
- Cieszymy się, że możemy współpracować z wiodącą na świecie Grupą Damen, aby rozwijać jej działalność. Finansujemy już wiele statków zbudowanych przez Damen dla innych armatorów, dzięki czemu to partnerstwo jest naturalnym krokiem naprzód. Nasze doświadczenie na rynku leasingowym i morskim, w połączeniu z naszym zaangażowaniem w obsługę klienta, umożliwiło nam zorganizowanie tego finansowania. Nasza oferta finansów morskich przeszła długą drogę, a posiadanie partnerów takich jak Damen zapewni świetlaną przyszłość - podkreślił Julian Hobbs, dyrektor generalny Siemens Financial Services.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych