ew
Jak poinformował organizator, Międzynarodowe Targi Gdańskie SA, 16. Bałtyckie Targi Militarne Balt Military Expo oraz targi InterMarE South Baltic, które pierwotnie miały się odbyć w dniach 22 - 24 czerwca br., zostały przełożone na przyszły rok. Nowy termin wydarzenia to 20 - 22 kwietnia 2021 roku.
Jak czytamy w oświadczeniu Zarządu Miedzynarodowych Targów Gdańskich: "Bezpieczeństwo i komfort naszych wystawców, zwiedzających i współorganizatorów są naszym najwyższym priorytetem. Zarówno wiedza organizatorów, uwzględnienie nieprzewidzianych okoliczności, a także informacje przekazywane podczas licznych, bezpośrednich kontaktów utwierdziły nas w przekonaniu, iż organizacja Targów w zaplanowanym terminie 22-24.06.2020 r. zagraża bezpośrednio zdrowiu nas wszystkich oraz stawia pod znakiem zapytania realizację biznesowych celów interesariuszy wydarzenia.
Dlatego, z uwagi na sytuację sanitarną związaną z Covid-19 oraz niepewności dotyczącej dalszego rozwoju epidemii, Zarząd Międzynarodowych Targów Gdańskich SA podjął decyzję o przełożeniu terminu 16. Targów Militarnych Balt Military Expo i Targów Gospodarki Morskiej InterMarE South Baltic na 20 - 22 kwietnia 2021 roku.
Liczymy, że przyjmiecie Państwo decyzję o przesunięciu realizacji wydarzenia ze zrozumieniem, czego potwierdzeniem będzie obecność na Targach Balt Military Expo i InterMarE w kwietniu przyszłego roku, na które już dzisiaj serdecznie zapraszamy.
Jesteśmy przekonani, że Targi Balt Military Expo i InterMarE zorganizowane w nowym terminie (20 - 22 kwietnia 2021) będą znaczącym wydarzeniem poświęconym tematyce obrony i bezpieczeństwa na morzu i wybrzeżu, gospodarce morskiej w Polsce - w Regionie Południowego Bałtyku – w Europie".
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych