mb
W najbliższych wyborach na prezesa Realu Madryt w 2021 roku wystartuje prezes firmy Boluda Corporacion Maritime Vicente Boluda.
Vicente Boluda poinformował o tym dziś podczas spotkania stowarzyszenia w Walencji. Hiszpan jest prezesem Narodowego Stowarzyszenia Armatorów Holowników, pierwszym wiceprezesem Izby Gospodarczej Przemysłowej i Żeglugowej Walencji oraz wiceprezesem Hiszpańskiego Stowarzyszenia Właścicieli Statków.
Boluda miał już okazję tymczasowo pełnić rolę prezesa Królewskich, kiedy do dymisji podał się Ramona Calderon. Kibice Realu Madryt pamiętają Boludę przede wszystkim z wypożyczenia Juliena Fauberta z West Hamu, co do dziś uchodzi za jeden najgorszych transferowych ruchów w historii klubu. Boluda został socio Realu w 1998 roku, więc posiada już 20-letni staż, jaki jest jednym z wymogów by móc wystartować w wyborach.
Hiszpan zapewnia, że dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi, by walczyć o prezesurę z najsilniejszym kontrkandydatem Pérezem i jest gotów przeprowadzić ambtine transfery. Jego silna pozycja finansowa została wypracowana w głównej mierze dzięki stanowisku prezesa rodzinnej firmy żeglugowej Boluda Corporacion Maritima, która jest drugą pod względem wielkości firmą oferującą usługi holownicze i portowe na świecie. Eksploatuje 307 holowniki w portach Europy Zachodniej, Afryki, Ameryki Łacińskiej i nad Oceanem Indyjskim. Boluda posiada też 57 motorówek cumowniczych, 12 pojemnikowców dowozowych i 15 niedużych zbiornikowców.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych