jk
Od 1 stycznia 2018 swoje drzwi otwiera nowy oddział firmy Pantaenius w Gdańsku, zajmującej się ubezpieczaniem jachtów. Do tej pory produkty tej marki dystrybuowane były przez agenta - Nautica Nord. Dla polskich klientów oznacza to sprawniejszą obsługę, świadczoną przez dotychczasowych specjalistów.
Motorowodniacy i żeglarze dobrze wiedzą o tym, że sporty wodne przynoszą nie tylko niezapomniane przeżycia i satysfakcję, ale bywają również bardzo ryzykowne. Firma Pantaenius od ponad 50 lat dba o poczucie bezpieczeństwa wodniaków, pomagając im w zminimalizowaniu finansowych skutków wypadków. Dotychczas produkty i usługi Pantaenius świadczone były na polskim rynku przez agenta – Nautica Nord. Po 12 latach współpracy obie firmy uzgodniły, że przyszedł czas na otworzenie oddziału Pantaenius w naszym kraju.
- Polski rynek jachtowy rozwija się dynamicznie z roku na rok. Chcemy być jego liderem i co roku szukamy nowych rozwiązań i sposobów jak możemy świadczyć lepszą usługę. Z drugiej strony można powiedzieć, że jest to dowód uznania dla naszego rynku i jest on równie ważny dla firmy jak Anglia, Australia czy Hiszpania - mówi Michał Korneszczuk, twórca sukcesu polskiego Pantaeniusa.
Co oznacza ta zmiana dla dotychczasowych klientów agenta Nautica Nord? Właściciele jachtów, podobnie jak amatorzy sportów wodnych, którzy chcieliby zabezpieczyć swoje wakacje na wyczarterowanym jachcie, nie muszą się martwić.
Polski oddział będzie działać jeszcze sprawniej, niż do tej pory. Obsługę będą świadczyć dotychczasowi specjaliści z zakresu ubezpieczeń, doskonale znani klientom Nautica Nord. Nowa oferta oraz wieloletnie doświadczenie ubezpieczycieli przełożą się na wysokiej jakości ofertę, która zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających wodniaków.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych