• <

Z okazji Dnia Ziemi uratowali już prawie milion żółwi morskich. Pomógł David Hasselhoff

gm

21.04.2022 13:40
Strona główna Ekologia Morska, Rybołówstwo Z okazji Dnia Ziemi uratowali już prawie milion żółwi morskich. Pomógł David Hasselhoff

Partnerzy portalu

Z okazji Dnia Ziemi uratowali już prawie milion żółwi morskich. Pomógł David Hasselhoff - GospodarkaMorska.pl
Fot. SodaStream

Szacuje się, że co roku do mórz i oceanów trafia od prawie pięciu do ponad 12 ton plastiku, który przyczynia się do śmierci morskich stworzeń. Szczególnie narażonymi zwierzętami są żółwie morskie. Sześć z siedmiu gatunków jest obecnie bliskich wyginięciu. Dlatego marka SodaStream w kwietniu tego roku chce ich uratować aż milion. I jest bliska osiągnięcia tego celu.

Od początku kwietnia SodaStream prowadzi kampanię z okazji tegorocznego Dnia Ziemi. Swoją całomiesięczną przygodę w walce o życie małych morskich żółwi rozpoczęto od zaprezentowania reklamy, w której główną rolę zagrał najpopularniejszy ratownik lat 90-tych – David Hasselhoff. Klip miał zwrócić uwagę świata na bardzo poważny problem – plaże i oceany zanieczyszczone plastikowymi odpadami. Oczywiście jest to problem powszechnie znany, jednak wciąż nierozwiązany.

Marka SodaStream – producent saturatorów do gazowania wody – z okazji tegorocznego Dnia Ziemi postanowiła pójść o krok dalej i nawiązała współpracę z fundacją SeeTurles.org, która działa na rzecz ochrony żółwi na całym świecie.

Za każdy ekspres do gazowania wody, który SodaStream sprzeda w kwietniu, firma przekaże fundacji darowiznę, która pomoże ocalić jednego żółwia. Ambitny plan zakładał kwotę pozwalającą uratować milion zwierząt. Dzięki globalnej kampanii wspieranej przez Davida Hasselhoffa i zaangażowaniu klientów na całym świecie marka jest bliska osiągnięcia swojego celu.




Ratownik, na jakiego zasługują żółwie

Wybór ambasadora kampanii był nieprzypadkowy. David Hasselhoff ma doświadczenie w ratowaniu potrzebujących na małym ekranie. W prawdziwym życiu los ukochanych plaż i oceanów, a także zamieszkujących ich stworzeń również nie jest mu obojętny.

– Jestem zaszczycony możliwością współpracy z SodaStream. To projekt, który zwraca uwagę na zanieczyszczenie środowiska wodnego i plaż oraz wynikających z tego zagrożeń dla morskiej fauny. To jest sprawa, w którą głęboko wierzę. Mam nadzieję, że zwrócimy światową uwagę na tę ważną kwestię. Cieszę się, że mogę być częścią tej wspaniałej inicjatywy. Każdy z nas musi zrobić to, co do niego należy, aby przyczynić się do zrównoważonego rozwoju świata. Milczenie nie jest rozwiązaniem – skomentował David Hasselhoff.

Każdy może poczuć się jak bohater

15 kwietnia SodaStream uruchomiła także jedyne w swoim rodzaju doświadczenie AR, dzięki któremu każdy może poczuć przyjemność ratowania morskiego żółwiątka. Marka ma nadzieję, że satysfakcja płynąca z pomagania w wirtualnym świecie zmotywuje do pomocy w tym realnym.


Gospodarka Morska

Partnerzy portalu

Dziękujemy za wysłane grafiki.