• <

Wynik wyszukiwania - "Yang Ming " - Wiadomości

Tonące akcje w żegludze kontenerowej. Sztormowa reakcja giełd po decyzji DG COMP KE o cofnięciu ochrony konsorcjów

Ceny akcji głównych europejskich przewoźników oceanicznych spadły bezpośrednio po tym, jak DG COMP Komisji Europejskiej zapowiedział zniesie w przyszłym roku wyłączeń grupowych dla połączeń liniowych – informuje Aditi Niranjan, analityczka z Department of Busines Economics, Uniwersity of Delhi.
29.10.2023

Ślad węglowy na szlakach linowych maleje. Ale zbyt wolno

Ślad węglowy generowany przez floty działające w transporcie kontenerowym zmalały w pierwszym kwartale 2023 r. na 10 z 13 najbardziej ruchliwych serwisów liniowych – wynika z najnowszej analizy ekspertów firmy Xeneta. Największe emisje notowano na statkach obsługujących zachodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych po Daleki Wschód. Pozytywnie wyróżnił się operator Yang Ming, który „stał się „bohaterem emisji” w branży „drugi kwartał z rzędu” – podkreśla Emily Stausbøll z Xeneta.
15.07.2023

Drugie dno w kontenerach. Globalni przewoźnicy manipulują łańcuchami dostaw w USA

Rząd Stanów Zjednoczonych reaguje zdecydowanie Dwóch członków gabinetu administracji Bidena, sekretarz transportu Pete Buttigieg i sekretarz rolnictwa Tom Vilsack, napisali list mobilizujący poprawę logistyki amerykańskich produktów rolniczych. Pismo skierowano do wiodących oceanicznych przewoźników kontenerów.
25.12.2021

Yang Ming chce osiągnąć ogromny zysk z czarteru podnajmu do Maersk

Rozgrzany do czerwoności rynek czarteru kontenerowców zrodził niezwykłą umowę podnajmu pomiędzy rywalami Yang Ming i Maersk.
09.11.2021

Rynek dobry, to i coraz droższe statki, ale i więcej nowych zamówień. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 38-41/2021)

Poziom ilości zakontraktowań nowych statków w 2021 roku na koniec września był o około 69% lepszy w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku.
20.10.2021

Globalne linie będą żeglowały wolniej u wybrzeży Kalifornii. Ma to pomóc w ratowaniu płetwali błękitnych

Partnerzy inicjatywy mającej na celu zmniejszenie zanieczyszczenia powietrza i ochronę zagrożonych wielorybów ogłosili wyniki programu 2020 i docenili firmy żeglugowe, które z powodzeniem w nim uczestniczyły, zmniejszając prędkość do 10 węzłów lub mniej w rejonie zatoki San Francisco i regionie południowej Kalifornii.
25.05.2021

Helsinki – raport z bałtyckiego rynku portowego

Helsinki są ważnym portem pasażerskim jak i towarowym. Jest to największy fiński port z licznymi regularnymi połączeniami z innymi portami Bałtyku, Morza Północnego oraz Atlantyku i pośrednio reszty świata. Jeśli chodzi o wielkość obsługiwanego ruchu pasażerskiego, to jest on w ścisłej europejskiej czołówce.
27.04.2021

Żegluga kontenerowa zanotowała w zeszłym roku najlepszy kwartał w swojej historii. Obecny rok może być jeszcze lepszy

Przewoźnicy oceaniczny zanotowali najlepszy kwartał w historii żeglugi kontenerowej w czasie trzech ostatnich miesięcy 2020 roku. A wszystko wskazuje na to, że znacząco pobili ten rekord w pierwszym kwartale tego roku.
12.04.2021

Port Gdynia – ekspresowe tempo od prawie 100 lat

Pomimo pandemii Port Gdynia osiągnął w 2020 roku wzrost w ilości przeładunków a prowadzone i planowane ambitne inwestycje przez ten niespełna stuletni port zapowiadają dalszy jego intensywny rozwój.
28.01.2021

MSC – armator z pozytywnym nastawieniem

MSC – Mediterranean Shipping Company to bardzo znana szwajcarska firma armatorska założona w 1970 roku w Neapolu, we Włoszech. Statki tego armatora są częstym gościem polskich portów, a w szczególności Bałtyckiego Terminala Kontenerowego w Gdyni, gdzie regularnie zawijają eksploatowane przez niego kontenerowce. Do gdańskiego Deepwater Container Terminal zawitał natomiast w zeszłym roku największy na świecie kontenerowiec świata, noszący właśnie logo armatora MSC. Oprócz tego przed wybuchem pandemii przypływały również do naszyc
05.10.2020

Przewoźnicy poszukują megakontenerowców do czarteru za wszelką cenę

Przewoźnicy oceaniczni prześcigają się w czarterowaniu megakontenerowców, by skorzystać z wywindowanych stawek frachtowych.
28.08.2020

Ocean Alliance przejął większość udziałów na szlaku Azja-Europa

Ocean Alliance wyprzedził sojusz 2M, obejmując wiodącą pozycję rynkową na europejsko-azjatyckim szlaku, w dodatku do dominującej pozycji w transporcie transpacyficznym.
01.07.2020

Zawinięcie największego kontenerowca świata „HMM ALGECIRAS” w dziewiczym rejsie do Hamburga

Nowy okręt flagowy południowokoreańskiego przedsiębiorstwa żeglugowego „HMM ALGECIRAS”(wcześniej Hyundai Merchant Marine) zawinął do portu w Hamburgu w niedzielę 7 czerwca 2020 r. Przeładunek odbył się w Hamburgu w HHLA Container Terminal Burchardkai (CTB). Wyładowano i załadowano w sumie 13 600 TEU (standardowe kontenery 20 stopowe).
08.06.2020

Ochrzczono dwie nowe jednostki armatora Yang Ming w stoczni CSBC

20 maja tajwańska stocznia CSBC Corporation zorganizowała ceremonię chrztu dwóch kontenerów o ładowności 2800 kontenerów TEU budowanych dla rodzimego armatora, Yang Ming Marine Transport Corp. Statki otrzymały nazwę YM Celebrity i YM Continent.
25.05.2020

Cosco, OOCL, One i Yang Ming otworzą nowy serwis transatlantycki

Azjatyccy giganci żeglugi: COSCO Shipping Lines, Orient Overseas Container Line (OOCL), Ocean Network Express (ONE) oraz Yang Ming zamierzają otworzyć nowy serwis transatlantycki, z wschodniego Morza Śródziemnego do Ameryki (EMA).
06.02.2020

Port w Charleston z rekordami przeładunków pomimo napiętej sytuacji geopolitycznej

Pomimo wojny handlowej na linii USA-Chiny zarząd Portu Charleston ogłosił, że w 2019 roku obsłużył 2,44 mln TEU, co stanowi wzrost o 5% do poprzedniego rekordowego 2018 roku. Przeładowano wówczas około 2,2 mln TEU.
13.01.2020

Yang Ming z jeszcze większymi stratami po zerwaniu umów czarterowych na kontenerowce

Tajwański armator Yang Ming Marine Transport Corporation zanotował jeszcze większe straty w trzecim kwartale tego roku, po tym, jak zerwał kilku umów czarterowych. Strata netto firmy wyniosła w tym okresie 44,43 mln dolarów, o ponad 14 mln dolarów więcej niż przed rokiem.
17.11.2019

Wysokie ceny paliwa przejadły zyski Yang Ming

Tajwańskie Yang Ming Marine Transport Corporation zanotowało stratę w 2018 roku, mimo wzrostu przychodów.
25.03.2019

Yang Ming zwodował dwa nowe kontenerowce o ładowności 14 tysięcy TEU

Yang Ming powiększył swoją flotę o dwa kolejne kontenerowce o ładowności 14 tys. TEU. Jednostki zostały wybudowane przez stocznię Imabari Shipbuilding. We wtorek (5 marca) statki otrzymały nazwy: YM Warranty i YM Wellspring.
06.03.2019

Punktualność kontenerowców spadła w III kwartale

Niezawodność kontenerowców osiągnęła w II kwartale niski poziom 70,5 proc., o 13,4 proc. mniej niż w tym samym okresie w 2017 roku – wynika z badań agencji SeaIntel.
06.11.2018

Armatorzy chętniej złomują mniejsze jednostki

Armatorzy starych, małych jednostek prawdopodobnie niedługo znów zainteresują się złomowaniem swoich statków. Powodem nagły zwrot w stawkach czarteru.
28.08.2018

Azjatycki armator wyczarterował 10 nowych kontenerowców

Tajwański armator Yang Ming potwierdził wyczarterowanie 10 nowych kontenerowców od firm Costamare i Shoei Kisen. Każdy z tych operatorów zamówi po pięć jednostek o ładowności od 11 do 12 tys. TEU.
19.08.2018

Yang Ming zamówił dziesięć nowych jednostek

Tajwański armator Yang Ming potwierdził zamówienie 10 nowych kontenerowców o ładowności 2,8 tys. TEU w stoczni CSBC Corporation.
15.08.2018

Yang Ming z coraz większymi stratami finansowymi

Tajwański armator Yang Ming po raz kolejny zanotował stratę finansową, głównie z powodu rosnących cen paliwa. W drugim kwartale strata wyniosła 123,5 mln dolarów, o 109 mln więcej niż rok temu.
13.08.2018

Coraz więcej kontenerowców bez pracy

Według danych Alphalinera w lipcu zanotowano duży wzrost kontenerowców pozostawionych bez pracy. Była to dobra wiadomość dla czarterujących, ale gorsza dla armatorów.
09.08.2018

Armatorzy kontenerowi znów więcej złomują, ale głównie mniejszych jednostek

Armatorzy starych, małych jednostek prawdopodobnie niedługo znów zainteresują się złomowaniem swoich statków. Powodem nagły zwrot w stawkach czarteru.
05.08.2018

Punktualność kontenerowców spadła w II kwartale

Niezawodność kontenerowców osiągnęła w I kwartale niski poziom 71,5 proc., o 12,4 proc. mniej niż w tym samym okresie w 2017 roku – wynika z badań agencji SeaIntel.
02.08.2018

Armatorzy przekładają odbiór megakontenerowców. To dobra wiadomość w dobie kryzysu

Armatorzy kontenerowi kontynuują przekładanie odbioru swoich nowych jednostek. Obawiają się, iż te jednostki wywierałyby dalszą presję na rynku kontenerowców, który w ubiegłym roku odnotował umiarkowaną poprawę.
16.07.2018

Yang Ming wyczarterował 10 nowych kontenerowców

Tajwański armator Yang Ming potwierdził wyczarterowanie 10 nowych kontenerowców od firm Costamare i Shoei Kisen. Każdy z tych operatorów zamówi po pięć jednostek o ładowności od 11 do 12 tys. TEU.
04.07.2018

Punktualność przewoźników znów spada

Za siedmiu z dwunastu głównych szlaków handlowych doszło w maju do spadku punktualności armatorów kontenerowych. Największy spadek zanotowano na szlaku Europa – Bliski Wschód, gdzie punktualność spadła z 62 proc. w kwietniu do 43,4 proc. w marcu.
26.06.2018

83 kontenery wpadły do wody. Sprzątnie może potrwać nawet kilka tygodni (foto, wideo)

Plaże w regionie Port Stephens w Australii pełne plastikowych śmieci. A wszystko za sprawą kontenerowca YM Efficiency, który podczas sztormu zgubił 83 kontenery. Wolontariusze szacują, że sprzątanie może potrwać nawet kilka tygodni.
04.06.2018

Yang Ming zamówił 10 nowych kontenerowców

Odnowienie floty Yang Ming Line rozpoczęło się od zamówienia dziesięciu nowych kontenerowców, które mają być wyczarterowane przez firmę w momencie dostawy.
08.05.2018

Punktualność przewoźników ze spadkiem w marcu

Za siedmiu z dwunastu głównych szlaków handlowych doszło w marcu do spadku punktualności armatorów kontenerowych. Największy spadek zanotowano na szlaku Europa – Bliski Wschód, gdzie punktualność spadła z 68 proc. w lutym do 44,4 proc. w marcu.
25.04.2018

Punktualność kontenerowców spadła w I kwartale

Niezawodność kontenerowców osiągnęła w I kwartale niski poziom 72,5 proc., o 10,4 proc. mniej niż w tym samym okresie w 2016 roku – wynika z badań agencji SeaIntel.
02.04.2018

Yang Ming z zyskiem w 2017 roku

Tajwański armator Yang Ming w końcu wyszedł na swoje i zanotował 10,98 mln dolarów zysku w 2017 roku. To dużo lepszy wynik niż w 2016 roku, gdy spółka zanotowała stratę 510 mln dolarów.
27.03.2018

Armatorzy przekładają odbiór megakontenerowców. To dobra wiadomość dla rynku

Armatorzy kontenerowi kontynuują przekładanie odbioru swoich nowych jednostek. Obawiają się, iż te jednostki wywierałyby dalszą presję na rynku kontenerowców, który w ubiegłym roku odnotował umiarkowaną poprawę.
18.03.2018

Dziesięciu największych armatorów kontenerowych kontroluje 90 procent rynku transportu dalekomorskiego

Ponad 87 procent globalnej floty jest kontrolowane przez dziesiątkę największych armatorów kontenerowych, którzy stanowią mniej niż 7 procent wszystkich spółek żeglugowych. Na czele rankingu znajduje się Maersk Line, z 21 proc. udziałem w rynku.
20.02.2018

Punktualność kontenerowców spadła w zeszłym roku

Niezawodność kontenerowców osiągnęła w zeszłym roku niski poziom 74,5 proc., o 8,4 proc. mniej niż w 2016 roku – wynika z badań agencji SeaIntel.
06.02.2018

Cosco i Yang Ming przełożyly odbiór 13 nowych megakontenerowców

Armatorzy kontenerowi rozpoczęli przekładanie odbioru swoich nowych jednostek. Obawiają się, iż te jednostki wywierałyby dalszą presję na rynku kontenerowców, który w ubiegłym roku odnotował umiarkowaną poprawę.
17.01.2018

Armatorzy zamierzają przekładać dostawy nowych megakontenerowców

Przewoźnicy morscy zaczynają odkładać dostawy nowych bardzo dużych kontenerowców (ULCV) w obliczu powrotu podwójnych wyzwań związanych z nadwyżką mocy produkcyjnych i obniżeniem się popytu.
10.01.2018

Ocean Alliance z największą liczbą serwisów

Ocean Alliance stanie się liderem w transporcie zagranicznym pomiędzy wschodem a zachodem. Ten sojusz kontenerowy będzie oferować aż 45 stałych pętli, sporo więcej niż Alliance (32 pętle) i 2M (25 pętle).
23.11.2017

Kolejny armator chce zamówić megakontenerowce. Czy słusznie?

Tajwański armator Yang Ming zamierza zakontraktować kilka megakontenerowców. Firma po raz pierwszy od 10 kwartałów zanotowała zysk.
14.11.2017

Ocean Alliance na czele nowych aliansów kontenerowych

Ocean Alliance stanie się liderem w transporcie zagranicznym pomiędzy wschodem a zachodem. Ten sojusz kontenerowy będzie oferować aż 45 stałych pętli, sporo więcej niż Alliance (32 pętle) i 2M (25 pętle).
16.03.2017

Nowe alianse kontenerowe spowodują duże zmiany w połączeniach

Wraz z rozpoczęciem w kwietniu działalności sojuszy armatorów kontenerowych w nowej konfiguracji wiele terminali wypadnie ze stałych tras oceanicznych – wynika z analizy firmy SeaIntel.
13.03.2017

Punktualność kontenerowców wciąż wysoka

Niezawodność kontenerowców pozostała prawie niezmieniona w listopadzie – punktualność tych jednostek spadła tylko 0,8 proc., do 77,2 proc. - wynika z raportu Drewry.
17.12.2015

Na nic wysiłki armatorów. Stawki frachtowe znów lecą w dół

Poprzedni tydzień zgasił nadzieje armatorów na dalszy wzrost stawek frachtowych na najważniejszych trasach. Po dwóch tygodniach hossy zarobki kontenerowców znów spadły.
13.07.2015

Armatorzy mogą odetchnąć. Stawki frachtowe w końcu wzrosły

Stawki frachtowe na szlaku Azja – Północna Europa (w tym DCT Gdańsk) zanotowały w tym tygodniu kilkukrotny wzrost. Obecnie armatorzy kontenerowców zarabiają 879 dolarów za TEU (wzrost o 60 proc.). To najlepszy wynik od 27 lutego tego roku.
05.07.2015

Armator Yang Ming uruchamia drugie połączenie pomiędzy Hamburgiem a gdyńskimi terminalami GCT i BCT

Aseco Container Services, polski agent armatora Yang Ming Marine Transport Corp., poinformował o uruchomieniu drugiego cotygodniowego połączenia dowozowego pomiędzy Hamburgiem oraz terminalami GCT oraz BCT w Gdyni.
01.07.2015

Port Gdynia rozwija kontakty na Dalekim Wschodzie

W dniach 11-14 listopada b.r. Janusz Jarosiński, Prezes Zarządu ZMPG S.A. i Krzysztof Gromadowski, Dyrektor ds. Współpracy Międzynarodowej i PR przebywali z wizytą w Republice Korei.
24.11.2014

Seaspan mierzy w kontenerowce 18,000-20,000 TEU

Chociaż powszechnie uważa się, że 10,000 TEU mają przed sobą świetlaną przyszłość na rynku shippingowym, Seaspan Corp chciałby wzbogacić swoją flotę o nieco większe jednostki: 18,000 i 20,000 TEU.
07.11.2014

Wyraźne ożywienie popytu na morskie cargo

Przewozy towarów w kontenerach na trasie Azja - Północna Europa mają szanse na wzrost w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
06.08.2014

W ciągu miesiąca będzie decyzja ws. losów sojuszu P3

Choć organy antymonopole kilku krajów jeszcze nie wypowiedziały się w sprawie tworzenia nowych sojuszy wśród armatorów kontenerowców, akces wstąpienia do jednego z nich zgłaszają kolejni przewoźnicy.
18.03.2014

Hanjin Shipping - ofiarą trudnej sytuacji na rynku kontenerowym

Południowokoreański armator kontenerowy Hanjin Shipping poinformował swoich klientów, że wkrótce zamknie to dwie nierentowne linie.
04.02.2014

Słaby rynek przewozów kontenerów

W pierwszych miesiącach 2013 roku sytuacja w światowych przewozach kontenerowych nie wyglądała najlepiej. Najwięksi armatorzy kontenerowców, skupieni w alianse wciąż redukowali swój potencjał przewozowy. Do tego rodzaju działań Grupy 6 oraz Maerska, jakie obserwowaliśmy w ubiegłym roku, na początku 2013 dołączył największy sojusz azjatycki - CKYH, tworzony przez gigantów tego rynku: Cosco Container Line, K Line, Yang Ming Marine Transport oraz Hanjin Shipping. CKYH, którego członkowie wspólnie operują na czterech serwisach pomięd
12.03.2013

Balticon na dobrym kursie

Balticon SA – lider w Polsce oraz znaczący w regionie Bałtyku operator w obsłudze techniczno-logistycznej ruchu kontenerowego – osiągnął narastająco po dziesięciu miesiącach 2012 roku przychody w wysokości 51,70 mln zł, czyli o 40% więcej niż w tym samym okresie roku 2011. Zysk z działalności operacyjnej wzrósł o 33% do poziomu 1,39 mln zł. EBITDA wyniosła 3,75 mln zł – prawie dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie w roku ubiegłego.
17.12.2012

Balticon na IV Targach Event w Warszawie

Balticon SA – lider w Polsce oraz znaczący w regionie Bałtyku operator ruchu kontenerowego – zaprezentuje szeroką gamę pomieszczeń i lokali użytkowych powstałych na bazie kontenerów podczas czwartej edycji Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów w Warszawie. W dniach 3-4 października odwiedzający Centrum MT Polska przy ulicy Marsa 56 będą mogli zapoznać się z alternatywnymi sposobami wykorzystania tych platform transportowych. Na swoim stoisku Balticon przybliży również gościom zalety zastosowania najnowszyc
03.10.2012

Balticon: Chiny mogą znacząco przyspieszyć rozwój polskiego rynku kontenerowego

Od dłuższego czasu obserwujemy w mediach niesłabnące zainteresowanie kwestią współpracy z Chinami w zakresie nowych inwestycji w polskich portach morskich i logistyce lądowej. Wydarzeniem, które znacząco ożywiło dyskusję w prasie i na portalach branżowych była lipcowa delegacja pod przewodnictwem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej Sławomira Nowaka do Chin.
21.08.2012

Balticon SA – EBITDA w I półroczu wzrosła o 221%

Balticon SA – lider w Polsce oraz znaczący w regionie Bałtyku operator w obsłudze techniczno-logistycznej ruchu kontenerowego – osiągnął w pierwszym półroczu 2012 roku przychody w wysokości 29,42 mln zł, czyli o 51% więcej w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego.
16.08.2012

Balticon SA: wyniki po 5 miesiącach 2012

Balticon SA – lider w Polsce oraz znaczący w regionie Bałtyku operator w obsłudze techniczno-logistycznej ruchu kontenerowego – osiągnął narastająco po pięciu miesiącach 2012 roku przychody w wysokości 24,32 mln zł, czyli o 53% więcej w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 907 tys. zł, co oznacza ponad trzykrotny wzrost rok do roku. W czerwcu spółka zrealizowała kolejne cele emisyjne: zakup kontenerów chłodniczych oraz utwardzenie 500 mkw. placu depotowego.
16.07.2012

Balticon – DCT Gdańsk może być polskim Rotterdamem

Na przestrzeni kilku ostatnich lat Deepwater Container Terminal w Gdańsku wyrósł na polskiego lidera pod względem liczby przeładowanych kontenerów. Inwestycje zaplanowane przez właściciela na kolejne lata mają sprawić, że rodzimy „hub” poprawi swoją pozycję również w światowych rankingach, docelowo stając się „drugim Hamburgiem lub Rotterdamem”. Rozwój DCT jest szansą dla polskiego rynku kontenerowego i wiąże się bezpośrednio ze wzrostem pozycji Polski na międzynarodowym rynku transportu morskiego. Na zwiększeniu możliwości przeł
25.06.2012

Balticon wprowadzi program menedżerski

Balticon SA – lider w Polsce oraz znaczący w regionie Bałtyku operator ruchu kontenerowego –zrealizuje program motywacyjny dla kluczowych menedżerów spółki. Wynika to ze spełnienia warunków określonych w uchwale NWZA z listopada 2010 roku, polegającego na przekroczeniu ustalonych poziomów przychodów (33 mln zł) oraz EBITDA (2 mln zł).
11.06.2012

Balticon SA: znakomite wyniki za I kwartał 2012

Balticon SA – lider w Polsce oraz znaczący w regionie Bałtyku operator w obsłudze techniczno-logistycznej ruchu kontenerowego – osiągnął w I kwartale 2012 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 14,66 mln zł, o 153% więcej w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego. Zysk netto w I kwartale 2012 sięgnął zaś 370 tys. zł, wobec straty 54 tys. w pierwszych 3 miesiącach 2011. Spółka nieustannie inwestuje w swój rozwój, znacząco zwiększając skalę działalności. EBITDA Balticonu w I kwartale 2012 roku wyniosła 1,21 mln zł, co o
16.05.2012

Balticon inwestuje w Porcie Gdańskim

Balticon SA – lider w Polsce oraz znaczący w regionie Bałtyku operator ruchu kontenerowego – zawarł 30-letnią umowę dzierżawy nieruchomości na terenie Morskiego Portu w Gdańsku. Na placu o powierzchni 5 ha spółka zamierza rozbudować swój gdański depot oraz stworzyć pierwszy w Polsce warsztat remontowy kontenerów chłodniczych, który będzie mógł przejąć istotny wolumen napraw z ośrodków w Bremerhaven, Hamburgu i Goeteborgu. Balticon szacuje, że po uruchomieniu wszystkich planowanych usług samego serwisu przychody spółki wzrosną o o
08.05.2012

Balticon – alternatywne wykorzystanie kontenerów

Rynek kontenerowy w Polsce radzi sobie znakomicie. W porównaniu do 2010 roku zanotowano 28% wzrost przeładunku w polskich portach kontenerowych, co dało ponad 1,35 mln TEU (kontenerów 20-stopowych). Jednak rynek kontenerów to nie tylko przeładunek, składowanie i transport. Zauważalnym trendem jest alternatywne wykorzystanie kontenerów transportowych do celów magazynowych lub jako zaplecza biurowe czy socjalne, a nawet kawiarnie czy kluby. Z rozwiązań takich korzystają coraz częściej przedsiębiorcy z branży budowlanej, HoReCa czy
19.04.2012

Balticon wzmacnia ofertę w segmencie chłodniczym

Balticon – lider w Polsce oraz znaczący w regionie Bałtyku operator w obsłudze techniczno-logistycznej ruchu kontenerowego – uzyskał status autoryzowanego centrum serwisowego i gwarancyjnego firmy Carrier Transicold Container, jednego z największych światowych dostawców kontenerów chłodniczych. Balticon jest jedną z dwóch firm w Polsce serwisujących chłodnie Carrier. Zawarta umowa umocni pozycję Balticon SA w segmencie transportu i obsługi kontenerów chłodniczych. Obecnie szacowany udział firmy w rynku transportu kontenerów chłod
22.02.2012

Dziękujemy za wysłane grafiki.