ew
PKN Orlen został ponownie wyróżniony jako najlepsza spółka w obszarze zarządzania ryzykiem walutowym w Europie Centralnej i Wschodniej w rankingu publikowanym przez Global Finance Magazine. W tegorocznej edycji zestawienia znalazły się firmy z 114 krajów - podała spółka.
Informując w piątek o wyróżnieniu Global Finance Magazine PKN Orlen podkreślił, iż "znalazł się w gronie takich korporacji międzynarodowych jak Apple, Ford czy Boeing, które oceniane były globalnie".
"Kategoria zarządzania ryzykiem walutowym Global Finance Magazine wyróżnia firmy, które z sukcesem utrzymały marże zysku, przepływy pieniężne i globalną konkurencyjność na optymalnym poziomie. Wśród głównych kryteriów oceny znalazły m.in. się klarowna polityka zarządzania ryzykiem i sytuacjami kryzysowymi, pomiar ryzyka walutowego i koszty hedgingu" - zaznaczył PKN Orlen.
Spółka zwróciła uwagę, że przyznane jej wyróżnienie "jest dodatkowym elementem prestiżowego rankingu Global Finance honorującego dostawców usług walutowych".
"W tegorocznej edycji zestawienia znalazły się firmy z 114 krajów, reprezentujących 7 globalnych regionów. Wybór laureatów dokonywany jest w oparciu o opinie analityków, menadżerów wyższego szczebla i ekspertów bankowych. Pod uwagę brane są wolumen transakcji, udział w rynku, zakres usług, obsługa klienta, konkurencyjne ceny oraz innowacyjne technologie" - wyjaśnił płocki koncern.
PKN Orlen jest największym, strategicznym dla bezpieczeństwa energetycznego Polski podmiotem krajowego segmentu rafineryjno-petrochemicznego, i jednym z największych tej branży w Europie. Koncern otrzymał wyróżnienie Global Finance Magazine już po raz trzeci.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych