ew
Przestój w pracy statku jest kosztowny, a więc czas ma kluczowe znaczenie, gdy dochodzi do sytuacji awaryjnej. A jeśli dochodzi do niej poza godzinami pracy lokalnego biura handlowego Alfa Laval, to po prostu nie ma czasu do stracenia.
Z tego powodu Alfa Laval uruchomiła możliwość bezpośredniego dostępu do swojego międzynarodowego zespołu serwisu morskiego. Gorąca linia 24/7 oferuje całodobowy kontakt z serwisem Alfa Laval: telefoniczny pod numerem +46 4636 7700 oraz poprzez wysłanie zgłoszenia na adres poczty elektronicznej: marine.service@alfalaval.com.
Dzięki temu rozwiązaniu, w przypadku awarii i jednoczesnego braku kontaktu z lokalnym biurem Alfa Laval, można skorzystać z dostępu do zespołu międzynarodowego Alfa Laval, który udzieli fachowej porady, zdalnie rozwiąże problem lub zorganizuje serwis wyjazdowy.
Zgłoszony problem od początku jest odpowiednio dokumentowany i przekazywany w ramach organizacji Alfa Laval, co pozwala na jego sprawne rozwiązanie bez konieczności ponawiania jego zgłoszenia.
Nową usługę należy traktować, jako uzupełnienie dotychczasowych sposobów uzyskania wsparcia serwisu.
Dla Klientów Alfa Laval nowo uruchomione narzędzie oznacza
• Łatwy dostęp do międzynarodowego serwisu
• Zawsze znany adres / telefon kontaktowy
• Jednorazowe zgłoszenie awaryjnej sytuacji – dokumentacja przekazywana jest w ramach organizacji do odpowiedniej osoby
• Natychmiastowe rozpoczęcie procedury
• Szybsze wznowienie pracy
Oddział Morski Alfa Laval Polska
ul. Sportowa 8, 81-300 Gdynia
Tel. 58 621-89-23, e-mail: poland.info@alfalaval.com
Bezpieczeństwo morskie: klucz do stabilności. Międzynarodowe seminarium w Brukseli
Wyjątkowe remont i przeobrażenie JS Kaga. Niszczyciel staje się lotniskowcem
W Neapolu statek pasażerski uderzył o nabrzeże, około 30 rannych
Warsztaty nurkowe służb zorganizowane przez WZD MOSG
Morze pod nadzorem mikrosatelitów. Kongsberg zbuduje satelity. Dla Polski również?
Rosja ulepsza bazę Floty Czarnomorskiej w Noworosyjsku