ew
Walory najszerszej plaży w Polsce czy wyjątkowe położenie na 44 wyspach chce podkreślić Świnoujście w swojej nowej kampanii promocyjnej. Miasto liczy na przyciągnięcie większej liczby turystów z kraju.
"Świnoujście jest bardzo rozwiniętym turystycznie miejscem, ale głównie skierowanym na zagranicę. To widać było do tej pory po strukturze turystów, a także po tym, jak wyglądało tu kształtowanie oferty turystycznej. Naszym celem jest przede wszystkim zbudowanie ruchu turystycznego z Polski" – powiedział w piątek dziennikarzom Szymon Sikorski z firmy Publicon, która przygotowała nową kampanię.
Twórcy kampanii będą zachęcać do przyjazdu do nadbałtyckiego kurortu jako do miejsca nowoczesnego i międzynarodowego. "Położone na 44 wyspach, na granicy państw oraz styku lądu i morza, oferuje turystom cały wachlarz możliwości, spośród których każdy znajdzie coś dla siebie" – podkreślono.
"Liczne atrakcje turystyczne, wyjątkowy mikroklimat, najszersza w Polsce plaża czy baza noclegowa nadal tutaj są i czekają na tegorocznych turystów, którzy wybiorą Świnoujście jako kierunek swoich wakacji. Najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo i komfort naszych gości. Dostosowaliśmy nasze obiekty do turystyki w nowych czasach. Jesteśmy gotowi na przyjęcie gości" – podkreślił zastępca prezydenta miasta Paweł Sujka.
W ramach kampanii stworzony został znak turystyczny, w którym wykorzystano jeden z symboli miasta – stojącą na końcu Falochronu Zachodniego świnoujskiej plaży Stawę Młyny. Charakterystyczny znak nawigacyjny w kształcie wiatraka ukazano "w nowej, bardziej eleganckiej i aktualnej formie". Kolorystyka kampanii nawiązuje – jak zaznaczono – do kolorów "morza, zachodów i wschodów słońca nad Bałtykiem – plaży skąpanej w letnim słońcu".
Kampania ma być prowadzona m.in. w internecie – w mediach społecznościowych, we współpracy m.in. z influencerami, a także w prasie online i w telewizji. W największych polskich miastach mają też zawisnąć billboardy.
Zapowiedziano również stworzenie strony visit.swinoujscie.pl w językach polskim, angielskim, niemieckim i czeskim, na której turyści będą mogli znaleźć informacje o kurorcie.
Organizatorem kampanii jest Urząd Miasta w Świnoujściu wraz ze Świnoujską Organizacją Turystyczną. Kampania w znacznej części ma być finansowana z zewnętrznych źródeł. Będzie prowadzona do września br.
Świnoujście leży na 44 wyspach, trzy z nich są zamieszkane - Uznam, Wolin i Karsibór. Na wyspie Uznam znajdują się centrum administracyjno-usługowe i dzielnica nadmorska wraz z obiektami turystyczno-uzdrowiskowymi; żyje tu 80 proc. mieszkańców miasta.Szlak Legendy Morskiej Gdyni - darmowe podcasty
Profesor Tarasiuk wśród najlepszych na świecie! (wideo wywiad)
Grupa Inicjatywna Statki Autonomiczne
Zastosowanie danych satelitarnych - weź udział w wyjątkowych warsztatach dla biznesu!
Stwórz z nami kalendarz morskich wspomnień o Gdyni!
Sto lat Uniwersytetu Morskiego
Ropa brent | 55,89 $ | baryłka | 0,36% | 04:56 |
Cyna | 21806,00 $ | tona | 1,45% | 18 sty |
Cynk | 2664,00 $ | tona | -1,26% | 18 sty |
Aluminium | 1979,00 $ | tona | -1,05% | 18 sty |
Pallad | 2386,00 $ | uncja | 0,44% | 04:58 |
Platyna | 1113,60 $ | uncja | -0,62% | 04:58 |
Srebro | 26,01 $ | uncja | 0,39% | 04:58 |
Złoto | 1872,30 $ | uncja | 0,02% | 04:58 |