• <
szkoła_morska_w_gdyni_980x120_gif_2020

Świnoujście – wyspy możliwości – nowa kampania promocyjna kurortu

Strona główna Edukacja, praca Świnoujście – wyspy możliwości – nowa kampania promocyjna kurortu
Świnoujście – wyspy możliwości – nowa kampania promocyjna kurortu - GospodarkaMorska.pl

ew

29.05.2020 Źródło: PAP

Walory najszerszej plaży w Polsce czy wyjątkowe położenie na 44 wyspach chce podkreślić Świnoujście w swojej nowej kampanii promocyjnej. Miasto liczy na przyciągnięcie większej liczby turystów z kraju.

"Świnoujście jest bardzo rozwiniętym turystycznie miejscem, ale głównie skierowanym na zagranicę. To widać było do tej pory po strukturze turystów, a także po tym, jak wyglądało tu kształtowanie oferty turystycznej. Naszym celem jest przede wszystkim zbudowanie ruchu turystycznego z Polski" – powiedział w piątek dziennikarzom Szymon Sikorski z firmy Publicon, która przygotowała nową kampanię.

Twórcy kampanii będą zachęcać do przyjazdu do nadbałtyckiego kurortu jako do miejsca nowoczesnego i międzynarodowego. "Położone na 44 wyspach, na granicy państw oraz styku lądu i morza, oferuje turystom cały wachlarz możliwości, spośród których każdy znajdzie coś dla siebie" – podkreślono.

"Liczne atrakcje turystyczne, wyjątkowy mikroklimat, najszersza w Polsce plaża czy baza noclegowa nadal tutaj są i czekają na tegorocznych turystów, którzy wybiorą Świnoujście jako kierunek swoich wakacji. Najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo i komfort naszych gości. Dostosowaliśmy nasze obiekty do turystyki w nowych czasach. Jesteśmy gotowi na przyjęcie gości" – podkreślił zastępca prezydenta miasta Paweł Sujka.

W ramach kampanii stworzony został znak turystyczny, w którym wykorzystano jeden z symboli miasta – stojącą na końcu Falochronu Zachodniego świnoujskiej plaży Stawę Młyny. Charakterystyczny znak nawigacyjny w kształcie wiatraka ukazano "w nowej, bardziej eleganckiej i aktualnej formie". Kolorystyka kampanii nawiązuje – jak zaznaczono – do kolorów "morza, zachodów i wschodów słońca nad Bałtykiem – plaży skąpanej w letnim słońcu".

Kampania ma być prowadzona m.in. w internecie – w mediach społecznościowych, we współpracy m.in. z influencerami, a także w prasie online i w telewizji. W największych polskich miastach mają też zawisnąć billboardy.

Zapowiedziano również stworzenie strony visit.swinoujscie.pl w językach polskim, angielskim, niemieckim i czeskim, na której turyści będą mogli znaleźć informacje o kurorcie.

Organizatorem kampanii jest Urząd Miasta w Świnoujściu wraz ze Świnoujską Organizacją Turystyczną. Kampania w znacznej części ma być finansowana z zewnętrznych źródeł. Będzie prowadzona do września br.

Świnoujście leży na 44 wyspach, trzy z nich są zamieszkane - Uznam, Wolin i Karsibór. Na wyspie Uznam znajdują się centrum administracyjno-usługowe i dzielnica nadmorska wraz z obiektami turystyczno-uzdrowiskowymi; żyje tu 80 proc. mieszkańców miasta.
Źródło:
PAP
 Ropa brent 42,10 $ baryłka  -0,57% 05:58
 Cyna 17110,00 $ tona -0,23% 7 lip
 Cynk 2023,00 $ tona -0,69% 7 lip
 Aluminium 1596,00 $ tona 0,19% 7 lip
 Pallad 1959,20 $ uncja  -0,19% 05:56
 Platyna 848,80 $ uncja  -0,47% 05:57
 Srebro 19,05 $ uncja  0,11% 05:59
 Złoto 1806,25 $ uncja  -0,08% 05:59

Dziękujemy za wysłane grafiki.