sons/offshore-energy
InterManager, międzynarodowe stowarzyszenie handlowe dla sektora zarządzania statkami i załogą, uruchomiło „Ligę Mistrzów Morskich” w celu uznania wysiłków repatriacyjnych przemysłu morskiego podczas COVID-19.
Maritime Champions League to strona internetowa, na której menedżerowie statków mogą dzielić się swoimi osiągnięciami i liczbami w zakresie repatriacji załóg.
Jak powszechnie informowano, marynarze doświadczają bezprecedensowego kryzysu w wyniku pandemii COVID-19, ponieważ nie byli w stanie przeprowadzić zmian w załogach, a niektórzy z nich utknęli na pokładach statków na znacznie dłużej, niż pierwotnie planowano.
Zdaniem stowarzyszenia, głównym czynnikiem napędowym dla stworzenia tej inicjatywy było przekazanie społeczeństwu informacji od właścicieli statków i kierowników załóg, którzy pracowali nad ułatwieniem zmian załogi podczas pandemii.
„Zarówno prasa głównego nurtu, jak i prasa morska nadal malują ponury obraz branży żeglugowej, podważając ogromne wysiłki podejmowane przez wielu menedżerów statków i załóg, co powoduje przykrość i demotywację wśród społeczności żeglugi morskiej” - wyjaśniło stowarzyszenie.
„Niektórzy menadżerowie statków czynią ogromne postępy, a niektórym udało się zmienić sytuację jedynie garstki marynarzy, ale każda pomoc jest ważna” - powiedział kapitan Kuba Szymański, Sekretarz Generalny InterManager.
„InterManager uważa, że musimy nagradzać tych, którzy - zamiast po prostu rozmawiać - podwinęli rękawy i od razu zaczęli szukać sposobów repatriacji personelu morskiego i marynarzy.
„Mamy nadzieję, że ta inicjatywa przekaże jasny komunikat wszystkim zainteresowanym stronom z branży, że przemysł morski nie zapomniał o swoich marynarzach oraz że jesteśmy gotowi i jesteśmy w stanie przeprowadzić zmiany w załodze."
„Tabela Ligi Mistrzów Morskich będzie również wyszczególniać narodowości tych, którzy zostali uwolnieni ze statków, i pokaże wysiłki administracji krajowych oraz ich gotowość do współpracy. Ma być także inspiracją dla tych, którzy są jeszcze w fazie planowania, a nie tylko chowają się pod biurokratyczną kołdrą.
„Pracując wspólnie, możemy połączyć nasze zasoby w celu zmian załogi i osiągnąć znacznie więcej, niż moglibyśmy sami”.
„Mamy nadzieję, że posłuży to za inspirację dla tych, którzy wciąż ociągają się z działaniami, i zapewni społeczności morskiej potrzebny spokój ducha, ponieważ mają poparcie całego przemysłu”.
UWAGA: karalność za przestępstwa karnoskarbowe bez przedawnienia? - projekt przepisów
Czy W/NOR obowiązuje w roku 2021? - ubezpieczenie społeczne marynarzy pracujących pod banderą norweską
Charter na podróż – demurrage („The Eternal Bliss”)
Właściwość prawa a dochodzenie marynarskich roszczeń odszkodowawczych
Brexit a prawo angielskie
Podatki marynarskie: co czeka marynarzy w 2021 roku?
Ropa brent | 55,69 $ | baryłka | 0,00% | 23:56 |
Cyna | 21806,00 $ | tona | 1,45% | 18 sty |
Cynk | 2664,00 $ | tona | -1,26% | 18 sty |
Aluminium | 1979,00 $ | tona | -1,05% | 18 sty |
Pallad | 2376,00 $ | uncja | 0,02% | 00:57 |
Platyna | 1115,75 $ | uncja | -0,42% | 00:57 |
Srebro | 25,93 $ | uncja | 0,08% | 00:57 |
Złoto | 1870,35 $ | uncja | -0,09% | 00:57 |