ew
Grupa Tallink pochwaliła się właśnie historycznym wynikiem. W ubiegłym miesiącu firma pobiła rekord pasażerów przewiezionych w lipcu. Tym samym dla operatora stał się to najlepszy kiedykolwiek miesiąc, gdy chodzi o liczę osób, które skorzystały z oferty operatora.
1 238 871 – tylu właśnie pasażerów pojawiło się w lipcu br. na promach należących do floty estońskiego armatora. W ten sposób ubiegły miesiąc stał się najlepszym w historii okresem pod względem liczby pasażerów. Oznacza to jeszcze mocniejsze wyśrubowanie ubiegłorocznego wyniku. Został on poprawiony o 1,2 procent.
To jednak nie koniec. Firma odnotowała w lipcu poprawę statystyk pasażerskich na wszystkich trasach. Dodatkowo na niektórych z połączeń również ustanowiono nowe rekordy. Tak było na linii pomiędzy Estonią a Szwecją, z której skorzystało 119 398 pasażerów, a także na trasie łączącej Łotwę i Szwecję. Przewieziono na niej 97 756 pasażerów, czyli także najwięcej w jednym miesiącu w historii.
Przewoźnik podał przy tym kilka ciekawostek. Zdradził, że w rekordowym lipcu na jego statkach pojawili się pasażerowie ze 170 różnych krajów. Wśród nich byli obywatele czasami bardzo egotycznych państw, np. Brunei, Laosu czy Gujany. Odnotowano także dalszy wzrost pasażerów pochodzących z Dalekiego Wschodu. Wśród pasażerów z Europy, największe wzrosty odnotowano, gdy chodzi o obywateli: Niemiec, Włoch, Francji i Wielkiej Brytanii.
Ubiegły miesiąc okazał się również najlepszym historycznie lipcem pod względem przewozów cargo. Na wszystkich trasach przetransportowano łącznie 29 967 jednostek frachtowych, czyli o 1,1 procent więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Żaden rekord nie padł natomiast, gdy chodzi o liczbę pojazdów osobowych przewiezionych promami Tallink Silja. Było ich 155 297, co i tak oznacza wynik o 1 procent lepszy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
„Pracowaliśmy bardzo ciężko, by szczyt sezonu, czyli lipiec, okazał się dla nas tak dużym sukcesem, jak to tylko możliwe” - powiedział Paavo Nõgene, dyrektor grupy Tallink. „Modernizacje promów przeprowadzone wcześniej w tym roku, silne zorientowanie na poprawę serwisu dedykowanego pasażerom, poszerzenie usług oraz udoskonalenia służące temu, by zaoferować stuprocentowy komfort i pełnię doświadczeń tym, którzy podróżują z nami – to wszystko pomogło nam sięgnąć po ten rekordowy rezultat”
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych