pc/Urząd Morski w Szczecinie
Z dniem 1 grudnia 2017 roku Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, na wniosek Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie, powołał na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Technicznych Pawła Szumnego. Zastąpił on Zbigniewa Piętkę, który został powołany na stanowisko członka rad nadzorczych oraz członka zarządu ds. infrastruktury w spółce ENEA.
Paweł Szumny jest absolwentem Akademii Morskiej w Szczecinie, kierunek: transport morski, specjalność: eksploatacja portów i floty morskiej. Swoje doświadczenie zawodowe w gospodarce morskiej zdobywał już podczas studiów na praktykach, które odbywał na statkach oraz w spółkach znajdujących się na terenie Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. Przez większość swojego życia zawodowego zajmował się logistyką drogową i morską, zajmując kierownicze stanowiska. Na stanowisku dyrektora ds. logistyki zdobyte wcześniej doświadczenie umożliwiło mu, z sukcesem, przywrócić port w Kostrzynie nad Odrą na mapę portów śródlądowych w Polsce. W późniejszych latach piastował stanowisko samodzielnego specjalisty ds. technicznych w miejskiej spółce Żegluga Szczecińska. Następnie pracował w ZMPSiŚ S.A., na stanowisku specjalisty ds. wsparcia biznesu oraz rozwoju żeglugi śródlądowej w porcie Szczecin-Świnoujście. Jednocześnie pełnił funkcję organu doradczego przy Ministerstwie Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej jako członek grupy roboczej Komitetu Sterującego ds. Spraw Inwestycji na Śródlądowych Drogach Wodnych.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych