pc/Urząd Morski w Szczecinie
W siedzibie Urzędu Morskiego w Szczecinie w piątek odbyła się konferencja dotycząca innowacyjności w systemach wspomagania bezpieczeństwa żeglugi. Wzięli w niej udział m.in. przedstawiciele: wszystkich urzędów morskich (Szczecin, Gdynia, Słupsk), Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa SAR, Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, Straży Granicznej, Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A., Akademii Morskiej w Szczecinie, Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego, a także firm specjalizujących się w projektowaniu i wdrażaniu systemów łączności operacyjnej oraz nowoczesnych systemów nawigacyjnych.
Pomysłodawcami konferencji, będącej także swoistym forum wymiany doświadczeń, byli pracownicy Służby Kontroli Ruchu Statków UMS, którzy wystąpili z prezentacją na temat personalizacji systemu radarowego w oparciu o rozwiązania nietypowe.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Rosja wysłała samochody do Kuby. W porcie w Hawanie wyładowano auta „Moskwicz”
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law