MN
W wyniku połączenia DSV i UTi dywizje Solutions i Air&Sea, odpowiedzialne odpowiednio za logistykę kontraktową oraz transport lotniczy i morski, działają w tej chwili niezależnie na rynku indyjskim, tworząc jednocześnie osobny region w nowych strukturach DSV. Każda z nich zatrudnia obecnie powyżej tysiąca pracowników.
Integracja operatorów w Indiach zwiększyła liczbę oddziałów Air&Sea z 9 do 17 w kluczowych rejonach biznesowych i przemysłowych i przyczyniła się do wzrostu wolumenów z 15,3 tys. ton we frachcie lotniczym i 30 tys. TEU w morskim do odpowiednio 52,7 ton i ponad 68 tys. TEU.
- Synergia, wynikająca z połączenia, ma niezwykle korzystny wpływ na naszą organizację, zarówno pod względem kadrowym, jak i biznesowym - czytamy w oświadczeniu wydanym przez firmy.
Największym atutem UTi był eksport, a DSV import. UTi koncentrowało się na lokalnych firmach i MŚP, a DSV na klientach międzynarodowych.
- W tej chwili mamy dzięki temu solidną platformę do obsługi małych, średnich i międzynarodowych klientów na takim samym, wysokim poziomie. Połączenie doświadczenia, wynikającego z wieloletniej lokalnej obecności UTi, ze świeżością i międzynarodowym doświadczeniem DSV pozwala nam wspólnie tworzyć znacznie silniejszą firmę - mówi Sameer Khatri, dyrektor regionalny subkontynentu indyjskiego oraz dyrektor zarządzający w Indiach.
Podobnie jak w przypadku Air&Sea połączenie z UTi wpłynęło korzystnie również na działalność operacyjną dywizji Solutions, która rozwija współpracę ze swoimi dotychczasowymi i nowymi kluczowymi klientami, do których należą m.in. Ford, Legrand, Faurecia, Welspun, Kellogg, Oxford, LM Wiatr etc.
Subkontynent indyjski przyciąga nowe gałęzie przemysłu za pomocą niskich kosztów i dużych zasobów ludzkich, szczególnie w Indiach, Bangladeszu i Pakistanie. Najszybciej rozwijającymi się w tych rejonach branżami jest obecnie przemysł odzieżowy oraz farmaceutyczny, który zaspokaja już nie tylko wewnętrzne zapotrzebowanie na leki generyczne, ale prowadzi także produkcję na eksport.
Wzrost PKB w Indiach jest stymulowany szybko rosnącą populacją oraz wzrostem płac o ponad 5% w skali roku. Dzięki nim indyjska gospodarka odnotowuje roczne tempo wzrostu pomiędzy 6-10% w ciągu ostatniej dekady. Wszystko to sprawia, że jest to obecnie jedna z największych i najszybciej rozwijających się gospodarek na świecie, zaraz po USA, Chinach i Japonii.
Grupa DSV jest globalnym dostawcą usług transportowych i logistycznych, posiadającym biura oraz oddziały w ponad 80 krajach na sześciu kontynentach, świadczącym każdego dnia usługi dla tysięcy klientów. DSV posiada globalny zasięg, ale w codzienne pracy koncentruje się na tym, aby lokalnie być zawsze blisko potrzeb i oczekiwań swoich klientów.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych