Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o. o. rozstrzygnęła konkurs na nową identyfikację wizualną. Zwyciężył Student Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
Strefa będąca regionalnym centrum obsługi inwestorów oraz koordynatorem udzielania pomocy publicznej ma nową identyfikację wizualną. Zmiany obejmują nie tylko Spółkę, ale także Gdański Park Naukowo – Technologiczny oraz Bałtycki Port Nowych Technologii, stanowiące jej własność. Nowa grafika ma lepiej odzwierciedlać aktualną pozycję PSSE oraz utożsamiać ją z Polską Strefą Inwestycji.
- Nowa identyfikacja to znak pozytywnych zmian, jakie zachodzą w Spółce w ostatnich latach. Przede wszystkim zależało nam na dostosowaniu jej do Polskiej Strefy Inwestycji, której jesteśmy częścią. Ważnym elementem nowego znaku jest sygnet, który symbolizuje tereny obszaru oddziaływania naszej Spółki, czyli wschodnią część województwa pomorskiego oraz województwo kujawsko-pomorskie – mówi Przemysław Sztandera Prezes Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
PSSE w czerwcu br. ogłosiła konkurs dla uczniów i studentów z województwa pomorskiego i kujawsko – pomorskiego na projekt graficzny logotypu. Spośród nadesłanych prac wyłoniono zwycięzcę - studenta ASP w Gdańsku oraz przyznano nagrodę specjalną dla studentki Uniwersytetu Gdańskiego.
- Wybór był trudny, ponieważ każda praca miała niepowtarzalny charakter. To świadczy jedynie o tym, że mamy bardzo zdolną młodzież. Komisja konkursowa wyłoniła dwa projekty, które znacznie wyróżniały się na tle innych. Zwycięzcę pomogli wyłonić pracownicy Spółki, których zdanie jest dla nas najważniejsze. Oprócz nagrody głównej Zarząd postanowił przyznać nagrodę specjalną dla studentki Uniwersytetu Gdańskiego, której propozycja identyfikacji wizualnej rywalizowała ze zwycięskim projektem – dodaje Przemysław Sztandera.
XII Ogólnopolska Konferencja Prawa Morskiego na Uniwersytecie Gdańskim
MFW: Nieefektywna ochrona infrastruktury krytycznej w RP przed atakami w cyberprzestrzeni
Umowa o budowę statku – skutki „permissible delay”
Saab i Damen nie mogą się pogodzić z porażką w przetargu na niderlandzką "Orkę". Pójdą na noże z Naval Group?
Czarter na czas – naruszenie obowiązku płatności „hire”
Katastrofa mostu w Baltimore przyczyną strat dla żeglugi