Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o. o. rozstrzygnęła konkurs na nową identyfikację wizualną. Zwyciężył Student Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
Strefa będąca regionalnym centrum obsługi inwestorów oraz koordynatorem udzielania pomocy publicznej ma nową identyfikację wizualną. Zmiany obejmują nie tylko Spółkę, ale także Gdański Park Naukowo – Technologiczny oraz Bałtycki Port Nowych Technologii, stanowiące jej własność. Nowa grafika ma lepiej odzwierciedlać aktualną pozycję PSSE oraz utożsamiać ją z Polską Strefą Inwestycji.
- Nowa identyfikacja to znak pozytywnych zmian, jakie zachodzą w Spółce w ostatnich latach. Przede wszystkim zależało nam na dostosowaniu jej do Polskiej Strefy Inwestycji, której jesteśmy częścią. Ważnym elementem nowego znaku jest sygnet, który symbolizuje tereny obszaru oddziaływania naszej Spółki, czyli wschodnią część województwa pomorskiego oraz województwo kujawsko-pomorskie – mówi Przemysław Sztandera Prezes Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
PSSE w czerwcu br. ogłosiła konkurs dla uczniów i studentów z województwa pomorskiego i kujawsko – pomorskiego na projekt graficzny logotypu. Spośród nadesłanych prac wyłoniono zwycięzcę - studenta ASP w Gdańsku oraz przyznano nagrodę specjalną dla studentki Uniwersytetu Gdańskiego.
- Wybór był trudny, ponieważ każda praca miała niepowtarzalny charakter. To świadczy jedynie o tym, że mamy bardzo zdolną młodzież. Komisja konkursowa wyłoniła dwa projekty, które znacznie wyróżniały się na tle innych. Zwycięzcę pomogli wyłonić pracownicy Spółki, których zdanie jest dla nas najważniejsze. Oprócz nagrody głównej Zarząd postanowił przyznać nagrodę specjalną dla studentki Uniwersytetu Gdańskiego, której propozycja identyfikacji wizualnej rywalizowała ze zwycięskim projektem – dodaje Przemysław Sztandera.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych