ew
Orlen Serwis i Orlen Projekt zawarły umowę m.in. w sprawie remontów instalacji produkcyjnych oraz inwestycji na terenie zakładu produkcyjnego PKN Orlen w Płocku oraz niektórych spółek Grupy Orlen, w tym w Anwil we Włocławku i w czeskim Unipetrolu.
Jak wyjaśniły spółki Orlen Serwis i Orlen Projekt, "podstawowym celem współpracy jest jak najefektywniejsze zaprojektowanie i wykonanie wymaganych prac inwestycyjnych oraz minimalizacja ryzyka cenowego, harmonogramowego i realizacyjnego, wynikającego z zatrudniania podmiotów zewnętrznych".
"Orlen Serwis podpisał umowę ramową z Orlen Projekt w zakresie utrzymania ruchu i remontów instalacji produkcyjnych oraz wykonywania zadań inwestycyjnych na terenie zakładu produkcyjnego PKN Orlen w Płocku, Anwil we Włocławku, Orlen Południe w Trzebini, Jedliczu, Możejkach i Unipetrolu" - podały oba podmioty w komunikacie. Podkreślono w nim, że zawarcie umowy wynika "z zacieśniania współpracy" między spółkami Grup Orlen, "zgodnie z przyjętą polityką Cross-Selling-u".
"Podjęcie współpracy stwarza korzyści dla obu spółek. Orlen Projekt zapewni wsparcie inżynieryjne i projektowe dla Orlen Serwis, zyskując przy tym nowe możliwości realizacyjne. Przedmiotowa umowa otworzy również nowe możliwości Orlen Serwis w zakresie realizacji zadań w formule EPC - szczególnie podczas montaży i rozruchów" - zaznaczono w informacji prasowej. Jak dodano, "umowa serwisowa będzie obowiązywać od 7 sierpnia 2019 r. i została zawarta na czas nieokreślony".
W komunikacie przypomniano, że obecnie Orlen Serwis świadczy usługi serwisowe 11 podmiotom z Grupy Orlen w zakresie bieżącego utrzymania ruchu instalacji produkcyjnych oraz siedmiu podmiotom w zakresie realizacji remontów i usuwania awarii.
"Orlen Projekt to ostatni odbiorca z portfela spółek grupy kapitałowej Orlen, w którym Orlen Serwis zidentyfikował możliwość świadczenia specjalistycznych usług" - podały spółki.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych