W dniach 14-16 grudnia 2020 r.Komisja Europejska i Europejska Służba Działań Zewnętrznych wraz z zainteresowanymi stronami na całym świecie omawiają wyzwania związane z oceanami.
Drugie wirtualne międzynarodowe forum zarządzania oceanami podsumuje i omówi wkład i propozycje zgłoszone podczas pierwszej rundy webinariów i warsztatów w kwietniu i lipcu 2020 r. oraz podczas konsultacji online od lipca do października.
Pierwszy dzień to spotkania wysokiego szczebla, po którym następują dwa dni grup roboczych. Zalecenia forum obejmują obszary priorytetowe, takie jak zmiana klimatu, różnorodność biologiczna, niebieska gospodarka i kluczowe czynniki przemian, w tym finansowanie, zasady i wdrażanie, wiedza o oceanach i współpraca międzysektorowa.
Uczestnicy będą dyskutować o tym, jak najlepiej przekształcić te ambicje w działania dla Komisji Europejskiej i Służby Działań Zewnętrznych w 2021 r.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych