W dniu 12 maja 2024 doszło do podpisania umowy sponsoringowej pomiędzy STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o., a Polską Ligą Żeglarską. STBU nabyło prawa Sponsora Głównego rozgrywek, które obecnie są najbardziej dynamicznie rozwijającym się projektem żeglarskim w Polsce.
Sponsoring to ważny element strategii marketingowej i znakomity sposób komunikacji firmy z otoczeniem. Sport natomiast jest naturalną platformą, w której to narzędzie jest wykorzystywane. Nie inaczej jest w STBU. Firma angażuje się w kilka najbardziej popularnych dyscyplin sportu takich jak piłka ręczna, siatkówka, koszykówka czy piłka nożna, ale to żeglarstwo jest aktywnością numer jeden. STBU to firma z Sopotu, znad morza i wodę oraz żagle ma w swoim DNA.
- Żeglarstwa nie da się nie lubić, żeglarstwo to ryzyka, żywioły, wspaniali ludzie, teamwork. Chcemy te wartości wspierać i chcemy być w żeglarstwie widoczni jako STBU. Podpisujemy umowę sponsoringową i chcemy w ten sposób dawać IMPULS do bezpiecznego pływania przez cały sezon - powiedział tuż po podpisaniu umowy Adam Lewandowski Prezes STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi.
Tym samym STBU domknęło klamrę swoich aktywności w sporcie żeglarskim uruchamiając kompleksowy program komunikacji zawierający między innymi:
Sponsoring Polskiej Ligi Żeglarskiej i Trójmiejskiej Ligi Żeglarskiej;
Partnerstwo z czołowymi załogami rozgrywek - YKP Gdynia - trzykrotnymi Klubowymi Mistrzami Polski oraz MKS Marina Niesulice;
Współpraca brokerska z Polskim Związkiem Żeglarskim;
Udział firmowej załogi w regatach morskich - np. zwycięstwo w Żeglarskim Pucharze Trójmiasta;
Organizacja własnych regat o Puchar Prezesa STBU dla budowania relacji z kontrahentami.
Rozgrywki Polskiej Ligi Żeglarskiej można śledzić na nowej oficjalnej stronie: www.ligazeglarska.pl oraz na profilach ligi w social mediach.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych