pc
Wpłynęło dziesięć ofert na realizację drogi ekspresowej S6 tzw. Trasy Kaszubskiej dla zadania nr 3 z Luzina do Szemudu. Najtańsza oferta opiewa na 325 mln zł, najdroższa na 505,8 mln zł - poinformował w czwartek gdański oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Zamawiający, którym jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, przewidział na to zadanie 424,3 mln zł.
Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum firm: Societa Italiana per Condotte d’Acquap., INSO Sistemi per le Infrastrutture Sociali i NDI za 325 mln zł. Drugą pod względem ceny złożył Budimex, który chce trasę wybudować za 335,9 mln zł. Na trzecim miejscu znalazło się konsorcjum firm Porr SA i Porr Bau GmbH z ceną w wysokości 339,5 mln zł.
Najdroższą ofertę złożyło konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Mostowych "Mosty–Łódź" SA i Firma Budowlano-Drogowa MTMSA z ofertą w wysokości 505,8 mln zł.
Jak poinformowała GDDKiA, początek zadania nr 3 znajduje się za węzłem Luzino, a koniec ¦ za węzłem Szemud. Ten odcinek drogi ekspresowej ma ok. 10,26 km długości. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku i pas awaryjnego postoju. Na trasie zostanie wybudowany jeden węzeł drogowy "Szemud".
Gdański Oddział GDDKiA informował we wtorek w tym tygodniu, że na realizację drogi ekspresowej S6 dla odcinka z Szemudu do Gdyni wpłynęło dziewięć ofert.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych