pc
Możecie liczyć na to, że rząd Prawa i Sprawiedliwości wspiera dobre decyzje, gwarantujące rozwój gospodarczy. Interesuje nas współpraca z podmiotami, które liczą się w przestrzeni gospodarczej – powiedział minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk.
Adamczyk uczestniczył we Wrocławiu na terenie Dolnośląskich Zakładów Usługowo – Produkcyjnych DOZAMEL Sp. z o. o. w otwarciu nowoczesnej hali produkcyjnej, która za 18 mln zł została wybudowana dla kluczowych klientów i partnerów tej państwowej spółki.
Adamczyk podkreślił, że państwowe przedsiębiorstwo - jakim jest DOZAMEL – jest w stanie podjąć perspektywiczne, dobre decyzje, które owocują rozwojem.
„Jesteście przedsiębiorstwem w 100 proc. kontrolowanym przez państwo i jesteście organizacją, która generuje duże zyski rok do roku. Zatrudniacie ponad 3 tys. pracowników” - mówił Adamczyk.
„Możecie liczyć na to, że rząd Prawa i Sprawiedliwości wspiera dobre decyzje, które gwarantują rozwój gospodarczy. Interesuje nas współpraca z podmiotami, które liczą się w przestrzeni gospodarczej” - podkreślił szef resortu infrastruktury i budownictwa.
Przypomniał, ze jeszcze kilka lat temu rząd brał pod uwagę prywatyzację i sprzedaż przedsiębiorstwa. „O tym nie można nie mówić, bo to stanowi pewne memento. My wzmacniamy i wspieramy dobre przedsięwzięcia. Nas interesuje rozwój gospodarczy” - powiedział Adamczyk.
Przypomniał, że obok fabryk i hal produkcyjnych są budowane też drogi ekspresowe. Kilka godzin wcześniej Adamczyk otworzył odcinek S5 Łączący Dolny Śląsk z Wielkopolską.
Wybudowany z pieniędzy przedsiębiorstwa za 18 mln zł obiekt ma 4,5 tys. mkw. powierzchni użytkowej. Sama hala produkcyjno-magazynowa ma 3,8 tys. mkw. I dzięki wyposażeniu w suwnice będzie mogła służyć firmie General Electric Power m.in. do budowy dużych silników elektrycznych. Inny kluczowy partner biznesowy firma Fortaco będzie wykonywać procesy obróbki skrawaniem oraz procesy spawalnicze elementów ciężkich maszyn górniczych i portowych, a także montaż teleskopowych przenośników taśmowych.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
3
Podatki marynarskie: Nowy/Polski Ład, a marynarze
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych