Firma ze Szczecina poinformowała, że otrzymała dofinansowanie na udział w międzynarodowych targach, w ramach programu „Ster na Eksport”.
Projekt ten finansowany jest z funduszy unijnych i ma na celu wsparcie polskich firm z województwa zachodniopomorskiego w rozwoju działalności eksportowej i ich dążeniach do rozwoju i umiędzynarodowienia działalności. Jego celem jest także wzmocnienie potencjału eksportowego firm, ekspansja na nowe rynki zagraniczne oraz zwiększenie rozpoznawalności i zdobycie nowych kanałów dystrybucji poprzez nawiązywanie bezpośrednich kontaktów biznesowych. Projekt ten ma odpowiadać na rosnącą potrzebę wsparcia lokalnych przedsiębiorców w dostosowaniu się do coraz bardziej konkurencyjnego środowiska międzynarodowego.
„Dzięki dofinansowaniu będziemy mieli możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych, zdobycia cennej wiedzy oraz promocji naszych usług na rynkach międzynarodowych”, podkreślił Net Marine Group na portalu Linkedin.
Udział w projekcie „Ster na eksport” umożliwia przedsiębiorcom z województwa zachodniopomorskiego dostęp do korzyści finansowych i rozwojowych. Program oferuje refundację kwalifikowanych kosztów misji zagranicznych, które obejmują transport, nocleg, zakup wejściówek na targi, a także zakup powierzchni wystawienniczej. Cały proces jest skrupulatnie monitorowany przez Centrum Inicjatyw Gospodarczych, które odpowiada za prawidłową realizację projektu oraz rozliczenie przyznanych środków finansowych.
Net Marine prowadzi remonty jednostek pływających w doku i przy nadbrzeżach. W ramach swojej działalności wykonuje:
- prace kadłubowe, stalowe i konserwacyjno-malarskie;
- prace elektryczne, w tym naprawy silników głównych i pomocniczych oraz zespołów prądotwórczych;
- prace mechaniczne wraz z naprawą śrub i wałów napędowych oraz naprawy sterów i maszyn sterowych;
- prace rurarskie;
- przeglądy, rewizje wewnętrzne i zewnętrzne zbiorników ciśnieniowych wraz z próbami ciśnieniowymi;
- prace stolarskie.
W przypadku awarii mobilne ekipy firmy świadczą serwis 24-godzinny i mają być w stanie wykonać naprawy bezpośrednio na statku, bez wyłączania jednostki z eksploatacji.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych