MJM Services, agencja ubezpieczeniowa należąca do MJM Holdings, uruchomiła platformę Quotify – narzędzie do całościowej obsługi umów ubezpieczenia. Quotify obejmuje etapy od wyliczenia ofert, zawarcia i wygenerowania dokumentów ubezpieczeniowych, przez rozliczania składek i prowizji, po rozbudowany serwis posprzedażowy.
System jest przeznaczony do obsługi zarówno indywidulanych umów, jak i masowych kontraktów dedykowanych dla wypożyczalni pojazdów, przedsiębiorstw leasingowych, pośredników finansowych, sieci dilerskich oraz flot samochodowych.
Quotify w linii motorowej umożliwia dostęp do pełnej oferty ubezpieczeń dla każdego typu pojazdu, integrując ponad 33 taryfy ubezpieczeniowe. Klienci korzystający z platformy mogą w dedykowanej Strefie Klienta przeglądać zawarte umowy i uzyskać pełną informację na temat ubezpieczeń.
Quotify powstało w ramach współpracy z partnerami technologicznymi i stanowi część szerszej strategii budowy kompleksowej platformy insurtech. Celem rozwiązania jest zwiększenie efektywności procesów sprzedaży i obsługi ubezpieczeń w jednym systemie.
MJM Services to specjalistyczna spółka multiagencyjna, operator dedykowanych programów ubezpieczeniowych, skoncentrowana przede wszystkim na obsłudze w ramach masowych kontraktów takich jak programy leasingowe i dealerskie.
MJM Services obsługuje aktualnie kontrakty leasingowe, CFM, rent a car oraz ponad 250 flot samochodowych wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa ze wszystkich gałęzi polskiej gospodarki. Dodatkowo serwisuje portfel klienta indywidualnego.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych