Zarząd Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przyznał decyzję o wsparciu firmie HPE8. Przedsiębiorstwo zainwestuje ponad 10 mln zł w budowę nowego zakładu w Gdyni.
HPE8 to małe, innowacyjne przedsiębiorstwo, które prowadzi działalność przemysłową, opartą na projektowaniu i produkcji systemów i urządzeń technicznych dla przemysłu energetycznego, maszynowego, petrochemicznego, chemicznego, górniczego, spożywczego oraz kolejowego. Firma korzysta z najnowszego oprogramowania do modelowania 3D oraz programów obliczeniowych. Dzięki nowej inwestycji HPE8 poszerzy swoją działalność produkcyjną oraz projektową.
– Przed chwilą świętowaliśmy przyznanie setnej decyzji o wsparciu, a dziś informujemy o nowych projektach, które otrzymały wsparcie Polskiej Strefy Inwestycji. HPE8 to kolejny przykład małego przedsiębiorstwa, które otrzymało pomoc przy realizacji projektu inwestycyjnego. Przyjmujemy coraz więcej wniosków, a to dowód na to, że nasza gospodarka radzi sobie coraz lepiej z negatywnymi skutkami pandemii – powiedział Przemysław Sztandera Prezes Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
– Cieszymy się, że dołączyliśmy do grona przedsiębiorstw, które otrzymały wsparcie z Polskie Strefy Inwestycji. Mamy nadzieję, że inwestycja przyśpieszy dynamikę rozwoju HPE8 i w krótkim czasie przyniesie planowane efekty. Dla naszej firmy decyzja o wsparciu to realna pomoc oraz zachęta do dalszego rozwoju i kolejnych inwestycji – powiedział Bartłomiej Surowiec, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający HPE 8 Sp. z o.o.
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna, udziela wsparcia w ramach Polskiej Strefy Inwestycji na terenie województwa kujawsko-pomorskiego i we wschodniej części województwa pomorskiego. Strefa przyznała łącznie już 107 decyzji o wsparciu. Wartość deklarowanych nakładów inwestycyjnych przekroczyła 3,5 mld zł, inwestorzy zadeklarowali powstanie 1 238 nowych miejsc pracy.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych