ew
5 mln zł na walkę z koronawirusem przekaże Grupa Lotos (GL) za pośrednictwem Fundacji Lotos. Pieniądze trafią do czterech szpitali w Pomorskiem i Zachodniopomorskiem na zakup niezbędnego sprzętu medycznego m.in. respiratorów, termometrów i leków.
GL wyjaśniła, że pomoc jest realizowana we współpracy z Ministerstwem Aktywów Państwowych.
"Grupa Lotos to przede wszystkim ludzie. Chcemy mieć realny wpływ na pomoc w walce z koronawirusem. Nasza firma jest odpowiedzialna społecznie, dlatego w obliczu tej trudnej sytuacji, która dotknęła każdego z nas, zdecydowaliśmy się wspomóc cztery szpitale: dwa z województwa pomorskiego i dwa z zachodniopomorskiego. Mamy nadzieję, że dzięki naszej pomocy placówki te będą lepiej przygotowane do walki w czasie epidemii koronawirusa" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes zarządu Grupy Lotos Paweł Majewski.
Pieniądze z Fundacji Lotos trafią do 7 Szpitala Marynarki Wojennej z Przychodnią SPZOZ w Gdańsku, Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni, Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie oraz Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie.
Firma wspólnie ze szpitalami ustaliła listę potrzeb. To respiratory, łóżka szpitalne, środki ochrony osobistej, środki higieniczne, termometry bezdotykowe, leki, sprzęt jednorazowego użytku oraz inne środki niezbędne do opieki nad pacjentem z koronawirusem.
Dwa szpitale w Gdańsku i Szczecinie to placówki medyczne przekształcone przez ministra zdrowia w jednoimienne szpitale zakaźne, które zajmują się wyłącznie pacjentami zakażonymi koronawirusem.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych