ew
Rok temu opisywaliśmy historię 46-letniej Amandy Teague z Downpatrick w Irlandii Północnej. Zarabiała na życie wcielając się w rolę Kapitana Jacka Sparrowa. Poprzez swoją pracę miała przyciągnąć uwagę haitańskiego pirata z XVIII w., który został stracony za liczne kradzieże i morderstwa. Po dwóch latach znajomości postanowiła wziąć ślub z 300-letnim duchem. Dziś tej decyzji żałuje i ogłasza rozstanie.
To miała być historia rodem z filmu romantycznego z elementami fantastyki. 46- latka przez sześć lat żyła w klasycznym związku małżeńskim. Z byłym mężem mają nawet pięcioro dzieci. Po rozpadzie związku, nie udało jej się znaleźć partnera. Co więcej, jak sama mówiła - prawdziwym światem była zwyczajnie znudzona. Amanda zaczęła więc szukać bratniej duszy w zaświatach. Jej romans rozpoczął się zwyczajnie. Pewnej nocy w 2014 roku, leżała w łóżku i poczuła nagle jak energia mężczyzny pojawia się obok niej. Wybrankiem był Jack, pirat z XVIII w.
Po dwóch latach, para zdecydowała się na ślub. O szczegółach ich życia prywatnego możecie przeczytać w naszym wcześniejszym materiale TUTAJ. Ceremonia odbyła się na łodzi, w obecności najbliższych przyjaciół. W rolę 300-letniego ducha wcieliło się medium.
Niedawno, Irlandka ogłosiła za pośrednictwem swojego twittera, że małżeństwo dobiegło końca. Jak wyjaśniała na łamach "Inside Edition"- duch zaczął ją wykorzystywać. Istoty pozaziemskie mają potrzebować do swojego "życia" energii ludzi i tylko dzięki niej mogą istnieć w naszym świecie. Amanda twierdzi, że były mąż wysysał z niej energię powodując poważne problemy ze zdrowiem. Co ciekawe, problemy miały zacząć się zaledwie dwa tygodnie po ślubie. Kiedy Irlandka postanowiła skonfrontować męża ze swoimi podejrzeniami - "stał się agresywny i pokazał swoją prawdziwą, okropną naturę".
Large ubiega się o unieważnienie małżeństwa, jak deklaruje - jest gotowa poddać się w tym celu egzorcyzmom.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych