Polska Żegluga Bałtycka wraz z władzami portów w Świnoujściu oraz Ystad postanowiły jeszcze bardziej wzmocnić współpracę na tej niezwykle popularnej trasie pomiędzy Polską a Szwecją.
Dzisiejsza pojemność połączenia jest niewystarczająca, stąd właśnie decyzja o inwestycji zarówno w nowe jednostki typu ro-pax, jak również w nowe nabrzeża. Polferries zobowiązał się do zamówienia dwóch nowych promów o długość 228m i 3500 metrów pasa ładunkowego, co powinno zwiększyć pojemność na trasie o więcej niż 30% w 2019 roku.
29 sierpnia odbędzie się uroczystość w czasie, które przedstawiciele wszystkich stron podpiszą stosowny list intencyjny.
Konosament – wydanie ładunku na podstawie LOI
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie