XXI edycja spotkania biznesu morskiego Wspólna Kaczka w Gdyni odwołana. Jak poinformowali organizatorzy: "Z przykrością zawiadamiamy, że w związku z wciąż utrzymującym się na wysokim poziomie zagrożeniem koronawirusem, jesteśmy zmuszeni odwołać Wspólną Kaczkę 2020. Serdecznie zapraszamy na przyszłoroczną edycję imprezy 8 października 2021".
XXI edycja spotkania biznesu morskiego Wspólna Kaczka 2020 miała odbyć się 9 października br. w hali Gdynia Arena. W wydarzeniu mieli wziąć udział przedstawiciele wszystkich największych firm polskiej branży morskiej: portów, przedsiębiorstw żeglugowych, firm spedycyjnych i logistycznych, stoczni, a także podmiotów z nimi współpracujących, jak również agenci, maklerzy, brokerzy, rzeczoznawcy i ubezpieczyciele morscy. Wśród zaproszonych gości byli również przedstawiciele Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej oraz pomorscy i trójmiejscy samorządowcy.
Tym razem, ze względu na pandemię COVID-19 tegoroczna edycja odbędzie się. Organizatorzy zachęcają jednak do uczestnictwa w spotkaniu towarzysko-biznesowo-sportowym III Wspólna Kaczka Golf Cup, które odbędzie się we czwartek 8 października br. na terenie Tokary Golf Club. Spotkanie przygotowane jest z myślą nie tylko o miłośnikach profesjonalnego golfa, ale także – za sprawą akademii – o osobach, które chcą się nauczyć jego podstaw. III Wspólna Kaczka Golf Cup będzie jednak przede wszystkim okazją do branżowych rozmów o wspólnych interesach w miłej, luźnej atmosferze i przy dobrym jedzeniu na świeżym powietrzu, czego w tych dniach tak bardzo potrzebujemy. Więcej informacji: https://www.namiary.pl/golf.pdf
Jak czytamy w oświadczeniu organizatorów: "Jeżeli zdążyli Państwo opłacić fakturę dotyczącą spotkania w hali Gdynia Arena w dniu 9 października, środki trafią do Państwa z powrotem w ciągu kilku najbliższych dni".
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych