W Morskim Centrum Nauki podpisano 6 marca umowę o współpracy z Teatrem Polskim w Szczecinie. MCN prowadzi działalność edukacyjną i kulturalną, która przyczynia się do budowania tożsamości i marki regionu w oparciu o jego związki z morzem.
Teatr Polski jest zainteresowany wspieraniem akcji specjalnych organizowanych przez MCN oraz kreowaniem wizerunku podmiotu wspierającego tego rodzaju przedsięwzięcia.
– Współpraca polegać będzie miedzy innymi na dystrybucji materiałów informacyjnych na terenie Morskiego Centrum Nauki, oznaczeniu w postach na Facebooku i Instagramie przy ustalonych wspólnie treściach, emisji plansz Partnera na firmowych monitorach i publikowaniu fotorelacji na stronie www i profilu Facebook i Instagram ze wspólnych akcji marketingowych – powiedział Witold Jabłoński, dyrektor Morskiego Centrum Nauki.
Niezwykłe zabytki odkryte podczas remontu Żurawia
Thales inauguruje nowe centrum testowe dla fregat typu F126
Konferencja poświęcona morskiej flocie handlowej pod narodową banderą w murach Wydziału Nawigacyjnego UMG
20-lecie Polski w UE. Zwiedzanie latarń morskich 1 maja za złotówkę
Jak przetrwać i ratować na morzu? Ćwiczenia i badania na Bałtyku z udziałem studentów i pracowników uczelni morskich
Historia kołem się toczy. XVII-wieczny festyn pod Gdańskim Żurawiem