mk
Marek Gróbarczyk, minister gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej powołał kapitana żeglugi wielkiej Piotra Bidzińskiego na stanowisko przewodniczącego Centralnej Morskiej Komisji Egzaminacyjnej.
Piotr Bidziński urodził się 16 marca 1960 w Krakowie, jest absolwentem Wydziału Filozoficzno-Historycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego, jest inżynierem nawigatorem po studiach inżynierskich na kierunku transport morski w Wyższej Szkole Morskiej w Gdyni, ukończył również podyplomowe studium handlu zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim.
Kapitan Piotr Bidziński posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na statkach bander polskich i zagranicznych, na których pełnił obowiązki na stanowiskach od marynarza do kapitana. Od 2009 roku pełnił funkcję zastępcy kapitana Portu Gdańsk a od 2014 roku zajmuje stanowisko zastępcy przewodniczącego Centralnej Morskiej Komisji Egzaminacyjnej w Gdyni.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych