pc
Wpłynęło dziewięć ofert na realizację drogi ekspresowej S6 dla odcinka z Szemudu do Gdyni - poinformowała we wtorek Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
Zamawiający, czyli GDDKiA przewidziała na to zadanie 852,9 mln zł.
Najtańszą ofertę przedstawiła spółka Pol-Aqua, która chce zrealizować zadanie za 817,1 mln zł. Druga w kolejności oferta pod względem wartości złożona została przez Metrostaw Polska, a jej wartość to 818,5 mln zł. Najdroższa oferta opiewa na 1,1 mld zł i złożona została przez Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor.
Wszystkie oferty przewidują realizację inwestycji w ciągu 34 miesięcy i udzielenie 10 lat gwarancji.
Początek zadania znajduje się za węzłem Szemud, a koniec odcinka zadania znajduje się za węzłem Gdynia Wielki Kack, na istniejącej Obwodnicy Trójmiasta.
Odcinek tej drogi ekspresowej ma mieć ok. 20,2 km długości oraz dodatkowo 2,9 km ma mieć długość rozbudowywanego odcinka istniejącej Obwodnicy Trójmiasta. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku i pas awaryjny. Z kolei na odcinku Chwaszczyno – Gdynia Wielki Kack oraz na odcinku Obwodnicy Trójmiasta w obrębie węzła Gdynia Wielki Kack – ze względu na natężenia ruchu - będą to trzy pasy ruchu.
Na trasie zostaną wybudowane trzy węzły drogowe: "Koleczkowo", "Chwaszczyno" zespolony z "Gdynia Dąbrowa" oraz rozbudowany węzeł "Gdynia Wielki Kack.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych