PMK
Viking Line stała się pierwszą firmą żeglugową na świecie, która uzyskała weryfikację DNV GL zgodnie z metodologią My Care w zakresie zapobiegania infekcjom.
DNV GL wprowadził nową certyfikację dla przemysłu morskiego, mającą na celu ułatwienie podmiotom z branży wznowienia działalności i bycia lepiej przygotowanym na COVID-19 lub inne pojawiające się patogeny. Opracowana metodologia stosuje standardy i systemy jakości szpitali.
Jest to szczególnie ważne dla branży transportu pasażerskiego, który musi zapewnić opinię publiczną, że jej statki są znów bezpieczne.
Certyfikacja CIP-M umożliwia firmom wykazanie, że dysponują procedurami i systemami do odpowiedniego zapobiegania, kontroli i łagodzenia infekcji, aby chronić swoich klientów i załogę.
Weryfikacja przyznana Viking Line obejmuje wszystkie siedem jej statków i operacji w sześciu terminalach w Sztokholmie, Kapellskär, Mariehamn, Turku, Tallinie i Helsinkach.
- Bezpieczeństwo naszych pasażerów i pracowników jest zawsze najwyższym priorytetem Viking Line, i tak też jest w czasie tej pandemii. Wszyscy muszą mieć możliwość bezpiecznego podróżowania z nami. Od dawna prowadziliśmy prace zapobiegające ryzyku infekcji i teraz postanowiliśmy zostać poddani ocenie przez stronę trzecią w celu zapewnienia jakości naszej pracy. Ogromne wysiłki naszych pracowników są imponujące. Osiągnęliśmy to dzięki ich umiejętnościom i zaangażowaniu - powiedział Jan Hanses, prezes i dyrektor generalny Viking Line.
Zdolność Viking Line do świadczenia usług na Morzu Bałtyckim zależy od decyzji podjętych przez władze w Szwecji, Finlandii i Estonii. Kluczowym elementem działań firmy w zakresie bezpieczeństwa są dyrektywy zdrowotne i podręczniki kontroli chorób zakaźnych, które są stale wykorzystywane i aktualizowane w ramach jej działalności.
- Certyfikat My Care budzi zaufanie, ponieważ celem jest zapobieganie chorobom zakaźnym. Pokazuje także silne zaangażowanie Viking Line w dalszy rozwój procesów HSE (zdrowie, bezpieczeństwo i środowisko). Ocena strony trzeciej zapewnia, że podjęto odpowiednie środki w celu ochrony ludzi, pracy w sposób przejrzysty i zwiększenia zaufania pasażerów oraz innych zainteresowanych stron – powiedział Luca Crisciotti, dyrektor generalny DNV GL-Business Assurance.
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek
Masowce i tankowce na fali. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 11-14/2024)
Przygotowania do bazy offshore. Jak wygląda budowa?