ew
Liczba pracowników Maerska pracujących z domu znacznie wzrosła wskutek podjęcia całego szeregu działań mających na celu powstrzymanie epidemii koronawirusa w Azji i Europie.
Jak powiedział Vincent Clerc, CEO Ocean and Logistics w Maersk: "Jestem dumny z tego, że nasze zespoły szybko wdrożyły w życie nowe zalecenia i bez znaczącego wpływu na naszą efektywność - już 85% naszych pracowników biurowych wykonuje swoje obowiązki z domu".
Clerc dodał, że pomimo pandemii, większość łańcuchów dostaw została utrzymana. Nie da się jednak uniknąć spowolnienia gospodarczego dlatego też Maersk spodziewa się niższego popytu na swoje usługi w najbliższych tygodniach.
„Aktywnie przygotowujemy się do obniżonego poziomu popytu. Uważamy, że naszym obowiązkiem jest utrzymanie racjonalnych cen zarówno po to, aby przetrwać tę burzę, ale również, żeby zapewnić naszych partnerów, że dbamy o integralność łańcuchów dostaw w momencie, w którym świat mierzy się z gospodarczymi skutkami pandemii".
W poprzednim komunikacie Maerska, Clerc zapewił, że firma opracowuje rozwiązania mające na celu złagodzenie wpływu pandemii na łańcuch dostaw i utrzymanie codziennego handlu światowego, aby zapewnić ciągłość biznesową a także, iż marynarze wydłużyli czas swoich kontraktów.
Thales inauguruje nowe centrum testowe dla fregat typu F126
Konferencja poświęcona morskiej flocie handlowej pod narodową banderą w murach Wydziału Nawigacyjnego UMG
20-lecie Polski w UE. Zwiedzanie latarń morskich 1 maja za złotówkę
Jak przetrwać i ratować na morzu? Ćwiczenia i badania na Bałtyku z udziałem studentów i pracowników uczelni morskich
Historia kołem się toczy. XVII-wieczny festyn pod Gdańskim Żurawiem
VI Forum Bezpieczeństwa Przemysłu Morskiego. Jakie szanse i zagrożenia wiążą się z rozwojem sztucznej inteligencji?