pc/Kuehne + Nagel
Sześć miesięcy po pomyślnym uruchomieniu usługi kolejowej KN Eurasia Express, firma Kuehne + Nagel nadal strategicznie rozwija sieć swoich połączeń. Po raz pierwszy jej usługi dotyczą tarnsportu ładunków z północnych Chin, Japonii, Korei Południowej i Azji Południowo-Wschodniej do miejsc w Europie.
Wśród nowych lokalizacji jest Changchun, przemysłowa metropolia w północnych Chinach, do której raz w tygodniu pociągi będą jeździły z Hamburga. Trasa ta jest szczególnie atrakcyjna dla klientów z branży motoryzacyjnej.
Również po raz pierwszy Kuehne + Nagel oferuje przesyłki między Japonią a Koreą Południową, a także docelowe miejsca w Europie, stanowiące połączenie usług morskich i kolejowych.
Kolejnym nowym połaczeniem jest rozszerzenie usługi KN Eurasia Express na kraje Azji Południowo-Wschodniej, które już są połączone istniejącą w regionie siecią transportu lądowego Kuehne + Nagel.
Kuehne + Nagel jest pierwszym operatorem logistycznym oferującym przesyłki kolejowe LCL (mniej niż ładunki kontenerowe) między Chinami a Rosją za pośrednictwem centralnego terminalu w Moskwie (Vorsino). W rezultacie ponad 50 punktów konsolidacyjnych ładunków w Chinach będzie powiązanych z ponad 20 punktami docelowymi w Rosji. Czas dostawy do Moskwy to maksymalnie 24 dni, czyli o połowę mniej niż wysyłki morskie.
Ponadto Kuehne + Nagel oferuje pierwsze bezpośrednie połączenie pomiędzy Xian w Chinach a Kouvola w Finlandii. Czas transportu trwa około 14 dni.
– KN Eurasia Express to historia sukcesu, czas dostawy jest znacznie szybszy w porównaniu do transportu morskiego, a koszty są znacznie niższe od kosztów transportu lotniczego, co czyni ją atrakcyjnym produktem dla naszych klientów. Obecnie poszerzamy tę usługę o centra handlowe w północnych Chinach, Korei Południowej i Azji Południowo-Wschodniej. Jako pierwszy dostawca logistyczny oferujący przesyłki skonsolidowane LCL między Chinami a Rosją łączymy dwie największe gospodarki świata. Wysyłając przesyłki za pośrednictwem KN Eurasia Express, nasi klienci korzystają z pełnej przejrzystości informacji o stanie ich dostaw dzięki naszej platformie informacyjnej KN Login – wyjaśnia Otto Schacht, członek zarządu Kuehne + Nagel International AG, odpowiedzialny za fracht morski.
Konosament – wydanie ładunku na podstawie LOI
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie