pc
4,2 miliarda euro wyda w tym roku rząd Włoch w związku z kryzysem migracyjnym - powiedział w środę w parlamencie minister finansów Pier Carlo Padoan. W zeszłym roku wydatki te wyniosły 3,6 miliarda euro.
Odpowiadając na pytania w Izbie Deputowanych, dotyczące kosztów zmagania się z falą migracyjną, minister Padoan wyjaśnił, że z kwoty 4,2 mld euro suma 2,8 miliarda zostanie przeznaczona na organizację miejsc pobytu dla migrantów i ich utrzymanie.
Taka wysokość wydatków – oświadczył szef resortu - prognozowana jest przy założeniu utrzymania się obecnego scenariusza presji migracyjnej. Jeśli ona jeszcze wzrośnie, koszty mogą sięgnąć 4,6 mld euro.
Jednym z powodów ich wzrostu jest większa liczba przybyłych nieletnich migrantów bez opieki. Są oni umieszczani w osobnych ośrodkach, a dzienny koszt ich pobytu tam wynosi 45 euro.
W przypadku pozostałych migrantów, uchodźców i osób ubiegających się o azyl pobyt ten kosztuje od 32 do 35 euro dziennie.
W tym roku do Włoch przybyło dotąd ponad 93 tysiące migrantów. Oczekuje się, że do grudnia liczba ta osiągnie 200 tysięcy. W zeszłym roku, uznanym za rekordowy, przypłynęło 181 tysięcy osób.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych