pc
Grupa osób rozdawała w poniedziałek na terenie finału regat The Tall Ships Races ulotki z napisami „Polska dla Polaków” oraz „Brońmy polskich wartości”. Policja nie reagowała. Nie ingerujemy w treści ulotek - powiedział PAP nadkom. Przemysław Kimon ze szczecińskiej policji.
W The Tall Ships Races bierze udział ponad 70 jednostek z 18 krajów m.in. z Omanu, Brazylii, Portugalii, Rosji i Niemiec.
Około 20 osób w koszulkach z napisami „Polska dla Polaków” oraz „Bóg, honor, ojczyzna” przechadzało się po Wałach Chrobrego oraz na nabrzeżu nadodrzańskim, gdzie cumują żaglowce. Rozdawali wśród turystów ulotki, na których znajdowała się mapy Polski oraz napisy „Bóg, honor, ojczyzna”, „Brońmy polskich wartości” oraz „Polska dla Polaków, Polacy dla Polski”.
"Nie jest to niczym nadzwyczajnym, że różne osoby rozdają różne ulotki w czasie trwanie takich imprez. My nie ingerujemy w treści wszystkich ulotek" – powiedział PAP nadkom. Przemysław Kimon z Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. To drugi incydent z udziałem członków stowarzyszeń narodowych odnotowany podczas trwania zlotu wielkich żaglowców. W sobotę na Moście Długim w Szczecinie zawieszony został transparent z napisem w języku angielskim "Nazi german death camps, not polish" czyli "Niemieckie obozy śmierci, nie polskie". Obok widniał rysunek żołnierza ze swastyką, który oddawał strzał w kierunku klęczącego mężczyzny w biało-czerwonych kolorach.
Jak powiedział Kimon, policjanci wylegitymowali osoby, które wywiesiły transparent. Został on przekazany funkcjonariuszom a dokumentacja z tej sytuacji przekazana do prokuratury.
Szczeciński finał The Tall Ships Races jest największą w 2017 r. imprezą plenerową w Polsce. Wydarzenie zakończy się we wtorek paradą jednostek pod żaglami na trasie między Międzyzdrojami a Świnoujściem.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Rosja wysłała samochody do Kuby. W porcie w Hawanie wyładowano auta „Moskwicz”
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law