ew
Na prośbę Prezesa firmy Astaldi Pana Paolo Astaldi, planowane 5 lipca bieżącego roku podpisanie umowy na realizację inwestycji budowy tunelu pomiędzy wyspami Uznam i Wolin, wraz z Festynem, który z tej okazji miał się odbyć w centrum miasta zostały przełożone.
Jak poinformował Prezydenta Świnoujścia Janusza Żmurkiewicza Prezes Astaldi Paolo Astaldi: „ ze względu na wysoką wartość kontraktu, dziewięcioletni okres zabezpieczenia oraz na złożoność techniczną zadania, która wymagała szczególnej analizy oceny ryzyka ze strony Konsorcjum Banków zaangażowanych w przygotowanie Gwarancji Należytego Wykonania niezbędnej do podpisania umowy, jestem zmuszony z przykrością poinformować, że Spółka, której jestem Prezesem, nie jest w stanie dotrzymać wyznaczonego terminu podpisania umowy. Mając zapewnienie, że Gwarancja zostanie wystawiona w terminie nie dłuższym niż dwa tygodnie, jestem zmuszony zwrócić się z uprzejmą prośbą o przesunięcie terminu podpisania Umowy. Mam nadzieję, że moja prośba spotka się z życzliwością, bowiem jestem pewien, że moje przedsiębiorstwo jest gotowe na pełną i rzeczywistą współpracę, by zrealizować w przewidzianym czasie, wymagające najwyższej precyzji i jakości roboty, jakie Projekt przewiduje, a w których firma jest szczególnie wyspecjalizowana.”
– Pan Prezydent przychylił się prośby Pana Prezesa -mówi Robert Karelus, rzecznik Prezydenta Świnoujścia – Zrozumiałym jest, że podpisanie umowy na realizację tak wielkiej inwestycji, musi być poprzedzone dopracowaniem wszelkich szczegółów formalno prawnych, w tym także Gwarancji Należytego Wykonania. Mamy nadzieję, że do podpisania umowy dojdzie jak najszybciej.
Jak informuje Robert Karelus, przesunięciu nie ulega termin seminarium pt. „Dlaczego tunel a nie most”, które odbędzie się w dniu 4 lipca 2018 roku ,o godzinie 18.00, w Sali Teatralnej Miejskiego Domu Kultury, przy ul. Wojska Polskiego 1/1
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Rosja wysłała samochody do Kuby. W porcie w Hawanie wyładowano auta „Moskwicz”
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law