ew
16 stycznia, Laboratorium Badawcze Polskiego Rejestru Statków S.A. zostało umieszczone w wykazie laboratoriów publikowanym przez Międzynarodową Organizację Morską (IMO) - LIST OF RECOGNIZED TEST LABORATORIES (SSE.1/Circ.3/Rev.1 z 2018-01-16) - laboratoriów uznanych w zakresie badań ogniowych konstrukcji okrętowych. Publikujemy oświadczenie Polskiego Rejestru Statków SA.
"Jesteśmy tym bardziej dumni, że zostaliśmy drugim polskim laboratorium umieszczonym przez IMO na liście laboratoriów uznanych przez administracje w zakresie 3 części FTP-Code 2010!
Gratulujemy Kierownikowi Laboratorium Badawczego oraz całemu zespołowi zaangażowanemu w prace na rzecz rozwoju laboratorium. Liczymy, że docenią to przede wszystkim nasi klienci, dla których realizujemy wszystkie działania zmierzające do podnoszenia standardów naszych usług."
Laboratorium Badawcze Polskiego Rejestru Statków S.A. jest jedynym laboratorium w Polsce prowadzącym badania środków ratunkowych oraz indywidualnych środków wypornościowych, które może poszczycić się wdrożonym systemem jakości zgodnym z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2005.
Laboratorium Badawcze PRS, zgodnie z Zakresem Akredytacji nr AB 1431 uzyskanym w Polskim Centrum Akredytacji, wykonuje badania palności konstrukcji okrętowych, takich jak: grodzie, okna czy drzwi. W codziennej pracy wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu testów, jednocześnie stale rozszerzamy nasze możliwości badawcze wykorzystując kompetencje personelu i oferując coraz szerszy zakres badań, dostosowany do aktualnych potrzeb i wymagań rynku.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych