pc
96 proc. klientów Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu jest zadowolonych z jej usług - wynika z przedstawionych w piątek rezultatów badania firm. 83 proc. badanych podmiotów uważa, że współpraca z PAIH ułatwiła i przyśpieszyła proces inwestycyjny.
Dwie trzecie (67 proc.) ankietowanych klientów Agencji określiło się jako "bardzo zadowolonych", a 29 proc. jako "zadowolonych" z kontaktów. 92 proc. oceniło, że PAIH dostarcza użytecznych informacji, a 75 proc. uznało, że pracownicy Agencji prezentują "wysoki poziom przygotowania".
Polscy inwestorzy docenili pośrednictwo PAIH w kontaktach z zagranicznymi instytucjami, takimi jak urzędy, ambasady, placówki dyplomatyczne czy odpowiedniki PAIH działające na rynkach zagranicznych. Z kolei przedsiębiorcy planujący inwestycje w Polsce chwalili sobie przygotowanie wizyt lokalizacyjnych, pomoc w pozyskiwaniu dotacji czy wsparcie w kontaktach z lokalnymi władzami.
"Badanie dowodzi, że poprzez profesjonalizację działań udało nam się stworzyć silną bazę usług, której jakość doceniają nasi klienci. W efekcie liczba projektów w portfelu Agencji konsekwentnie rośnie w skali roku i wzbogaca się o coraz większe i bardziej zaawansowane technologicznie inwestycje" - ocenił wiceprezes PAIH Krzysztof Senger.
W opinii 94 proc. ankietowanych strona internetowa paih.gov.pl zawiera kluczowe informacje dla firm, które planują realizacje projektów inwestycyjnych w Polsce. "Fakt, że inwestorzy, z którymi pracujemy uznali Agencję za bardzo profesjonalnego partnera biznesowego jest powodem do dumy, ale też daje impuls do dalszej profesjonalizacji usług w oparciu o najlepsze światowe standardy" – powiedziała dyrektor Departamentu Inwestycji Zagranicznych Iwona Chojnowska-Haponik.
Jak podkreśliła PAIH, w ocenie większości respondentów postrzegana jest jako profesjonalny partner biznesowy, co wynika z kompetentnych pracowników, którzy dostarczają istotnych i merytorycznie wartościowych informacji, dużego zaangażowania, szerokich i sprawdzonych kontaktów w kraju i za granicą, oraz dużego doświadczenia w organizacji różnego typu wydarzeń - misji biznesowych, konferencji, wizyt referencyjnych i rozmów B2.
Badanie satysfakcji z usług PAIH przeprowadziła firma Kantar Millward Brown. Objęto nim trzy obszary działalności - pierwszy kontakt, prowadzenie projektu inwestycyjnego i ogólną ocenę pracy Agencji. Badanie polegało na wywiadach telefonicznych metodą CATI oraz pogłębionych wywiadach indywidualnych inwestorów, którzy zrealizowali swoje inwestycje w kraju lub za granicą przy pomocy PAIH. Przeprowadzono je pomiędzy 20 listopada a 18 grudnia 2017 r.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych