Rada Nadzorcza Spółki Port Gdański Eksploatacja S.A. ogłosiła wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko prezesa zarządu spółki.
Rada Nadzorcza Spółki Port Gdański Eksploatacja S.A. z siedzibą w Gdańsku (80-548) przy ul.Roberta de Plelo 6, zarejestrowanej w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000365475, NIP 5830004774, REGON 190562236, kapitał zapłacony i wpłacony 14.571.900,00zł, informuje o wszczęciu dwuetapowego postępowania kwalifikacyjnego w celu wyłonienia najlepszego kandydata na Prezesa Zarządu Spółki na kolejną kadencję oraz określa zasady i tryb tego postępowania.
Etap I postępowania kwalifikacyjnego obejmuje ogłoszenie o wszczęciu postępowania, przyjmowanie zgłoszeń, weryfikację pod względem formalnym zgłoszeń kandydatów i kwalifikację kandydatów do kolejnego etapu.
Etap II postępowania kwalifikacyjnego obejmuje przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami wyłonionymi w I Etapie i wyłonienie najlepszego kandydata. Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki Port Gdański Eksploatacja S.A.( dalej: Kandydat lub Kandydaci) należy dostarczyć do sekretariatu Spółki Port Gdański Eksploatacja S.A.: ul. Roberta de Plelo 6, 80-548 Gdańsk, w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki Port Gdański Eksploatacja S.A. z siedzibą w Gdańsku”, w terminie do dnia 04.10.2024r., do godziny 14.00. W przypadku zgłoszeń przesłanych pocztą kurierską lub listem poleconym decyduje data doręczenia korespondencji pod wspomniany adres.
Pozostałe informacje znajdują się na stronie portu.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych