James Fisher, dostawca rozwiązań dla przemysłu morskiego, zmienia nazwę swojej francuskiej filii Mojo Maritime na James Fisher Renouvelables.
Firma będzie oferować pełne portfolio usług i możliwości James Fisher dla morskich projektów energetyki odnawialnej we Francji, jednocześnie maksymalizując lokalne możliwości w ramach łańcucha dostaw.
Francuski rebranding następuje po uruchomieniu w marcu 2021 roku oddziału firmy James Fisher Renewables zajmującego się morską energetyką wiatrową jako zintegrowanego dostawcy usług w zakresie wsparcia budowy, eksploatacji i konserwacji.
James Fisher Renouvelables będzie koncentrować się na dostarczaniu specjalistycznych rozwiązań w całym cyklu życia projektu, w tym na przygotowaniu placu budowy, obsłudze podwodnej i konserwacji łopat oraz dokładnych rozwiązaniach cyfrowych.
Zmiana ta podkreśla zaangażowanie firmy we wspieranie i rozwój przemysłu morskiej energetyki wiatrowej we Francji poprzez dalsze wzmacnianie regionalnego łańcucha dostaw, tworzenie lokalnych możliwości zatrudnienia i wspieranie inwestycji wewnętrznych, powiedział James Fisher.
Ambicje i plany
– Naszą ambicją jest stać się wiodącym ekspertem we Francji w zakresie usług związanych z energią odnawialną offshore, zapewniając bezpieczną i zaufaną ekspertyzę w celu realizacji projektów w trudnych i nieprzyjaznych środowiskach morskich – powiedziała James Fisher, country manager Diane De Bellefond. – Chcemy zmaksymalizować lokalną zawartość naszej działalności i stworzyć pozytywną spuściznę regionalną w zakresie zatrudnienia, zaangażowania lokalnego łańcucha dostaw i edukacji przyszłych pokoleń – dodała Fisher.
I jak dodaje, przemawia za tym 10-letnie doświadczenie w dziedzinie energetyki wiatrowej.
– Wyzwania, którym stawiliśmy czoła, gwarantują, że doświadczenie grupy James Fisher wypracowane w ciągu ostatnich dziesięciu lat będzie cenne dla wsparcia rynku francuskiego – podsumowała.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych