Spółka zakończyła postępowania zakupowe na wybór wykonawców prac budowlanych na gazociągu Goleniów – Lwówek, gazociągu łączącym Niechorze-Płoty oraz tłoczni gazu Goleniów, Odolanów i Gustorzyn.
1. W postępowaniu zakupowymna budowę gazociągu Goleniów – Lwówek wybrane zostały:
• Etap 1 - Goleniów – Ciecierzyce -122 km -s półka Budimex S.A.
• Etap 2 - Ciecierzyce – Lwówek-69 km -spółka JT S.A.
2 .W postępowaniu zakupowym na budowę gazociągu łączącego (41 km) wybrane zostało konsorcjum firm: UAB MT Group (Lider) i PPS Pipeline Systems GmbH3.
W postępowaniu zakupowym na budowę tłoczni wybrane zostały:
• Tłocznia Goleniów: MAX STREICHER S. P. A
• Tłocznia Odolanów: Konsorcjum w składzie : ATREM S.A. (Lider), JT S.A., PJP MAKRUM S.A., PROJPRZEM Budownictwo Sp. z o.o.
• Tłocznia Gustorzyn: MAX STREICHER S. P. A
Wykonawcy zostali wybrani w wyniku konkurencyjnego postępowania zakupowego. Podstawowe kryteria, którymi Zamawiający kierował się podczas wyboru powyższych firm to m.in. wiarygodność i doświadczenie podmiotu przy realizacji podobnych zadań inwestycyjnych oraz wartość finansowa złożonych ofert. Wszyscy wybrani oferenci przeszli pozytywnie audyt
GAZ-SYSTEM obejmujący badanie zdolności do realizacji zadania inwestycyjnego w zakładanym terminie oraz weryfikację dostępnych zasobów technicznych, finansowych i organizacyjnych.
Baltic Pipe jest strategicznym projektem o charakterze międzynarodowym, mającym na celu utworzenie nowego korytarza dostaw gazu do Polski. Projekt jest realizowany przez GAZ-SYSTEM przy współpracy z firmą Energinet – duńskim operatorem systemu przesyłowego.
Duński partner w ramach projektu wybuduje tłocznię gazu w Everdrup, rozbuduje wewnętrzny system przesyłowy i podłączy go do gazociągu Europipe II, biegnącego po dnie Morza Północnego. GAZ-SYSTEM jest odpowiedzialny za wybudowanie gazociągu podmorskiego na dnie Morza Bałtyckiego, łączącego wybrzeża Danii i Polski oraz rozbudowę krajowego systemu przesyłowego.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów