jk
Dachser koordynuje dostawy towarów z całego świata dla Trade Con z Bremy – firmy sprzedającej artykuły kibicowskie najlepszych klubów piłkarskich. Operator logistyczny współpracuje z Trade Con w zakresie logistyki europejskiej od trzech lat, a w tym roku przejął także obsługę firmy w Azji.
Asortyment Trade Con początkowo stanowiły małe piłki z klubowym logo, ale oferta szybko została poszerzona o wiele innych gadżetów i aktualnie firma ma w sprzedaży ponad 9 tysięcy artykułów. Merchandiser sprzedaje swoje produkty działom marketingu klubów piłkarskich i stowarzyszeń, a także dużym firmom handlowym w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Trade Con działa również na rynku polskim i holenderskim.
Największym zapleczem produkcyjnym artykułów handlowych i promocyjnych oraz wszelkiego rodzaju gadżetów kibicowskich są Chiny. W związku ze wzrostem intensywności biznesu, a także oczekiwań co do coraz większej personalizacji produktów i coraz szybszych dostaw Trade Con potrzebował partnera logistycznego, który zajmie się wszystkim - transportem morskim, drogowym w Europie oraz usługami dodanymi. Dachser zapewnia firmie kompleksową obsługę logistyczną we wszystkich tych obszarach.
Integracja usług Air & Sea Logistics oraz transportu drogowego w Dachser daje klientom operatora dużą przewagę w stosunku do konkurencji. Port w Bremerhaven, dokąd przypływają towary Trade Con, ma prawie 5 km długości. Tymczasem jego strefa głębokowodna, gdzie może zacumować do 14 kontenerowców, znajduje się prawie na wprost wejścia do oddziału Dachser European Logistics.
- Odbieramy kontenery w terminalu w Bremerhaven i transportujemy je bezpośrednio do naszego terminalu tranzytowego w Bremie. Rozładunek ma miejsce po południu, a towar jest od razu etykietowany. Po odprawie celnej - zwykle tego samego wieczora - wysyłamy go do miejsc docelowych - tłumaczy Thilo Kugel, Dyrektor Dachser Air & Sea Logistics w Bremie.
Dokowanie statków z towarami z całego świata tuż przy najbardziej wydanej sieci drobnicowej w Europie pozwala na bezbłędną obsługę łańcucha transportowego od zamorskiego punktu wysyłki do miejsca przeznaczenia. Ilość czasu, jaką zyskuje się w porównaniu do tradycyjnego transportu morskiego i przeładunku na lądzie wynosi do czterech dni.
Dzięki systemowi śledzenia przesyłek oraz korzyściom oferowanym przez sieć Dachser, Trade Con jest na bieżąco informowany o każdym kroku, od rozładowania kontenerów po dostawę. Klient zyskuje 24-godzinny bezpośredni dostęp do informacji o swoich towarach na trasie całego łańcucha dostaw i może dokładnie wskazać, w którym miejscu w Europie znajdują się towary transportowane ciężarówkami. Rozwiązania z zakresu interlockingu pozwalają osiągnąć nowy poziom jakości procesów, które dzięki nim przebiegają sprawniej i dokładniej. To z kolei przekłada się na ograniczenie ryzyka wystąpienia pomyłek oraz uszkodzeń towarów.
Dachser jest jednym z wiodących operatorów logistycznych na świecie. Oferuje kompleksową logistykę transportu, magazynowania oraz usług dodatkowych w dwóch obszarach biznesowych: Dachser Air & Sea Logistics oraz Dachser Road Logistics (ten drugi obszar podzielony jest na dwa segmenty: Dachser European Logistics i Dachser Food Logistics). Ofertę firmy dopełniają kompleksowe rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej. Operator posiada własne struktury krajowe w 43 państwach i 409 lokalizacji na całym świecie, w których zatrudnia blisko 27,5 tys. pracowników i obsługuje rocznie około 80 mln przesyłek o łącznej wadze ponad 38 mln ton. Bazą do zapewnienia najwyższej jakości usług logistycznych w skali globalnej jest płynnie działająca sieć transportowa oraz zintegrowane, innowacyjne rozwiązania IT. Dachser prowadzi działalność z uwzględnieniem idei społecznej odpowiedzialności biznesu.
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek