Firma Cargo Lift z Gdańska podpisała umowę o dofinansowanie inwestycji w ramach konkursu grantowego „Invest In Pomerania 2020”. Projekt zakłada budowę nowej bazy przeładunkowo-magazynowej we wsi Wocławy, w gminie Cedry Wielkie (Pomorskie).
"To czwarta firma z województwa pomorskiego, która otrzymała dofinansowanie na rozwój w ramach konkursu "Invest in Pomerania 2020" - poinformowała we wtorek dyrektor działu promocji Agencji Rozwoju Pomorza S.A. Barbara Merchel-Czech.
Planowana inwestycja zakłada roboty ziemne na powierzchni około 1 hektara wraz z przygotowaniem kanalizacji deszczowej, sanitarnej, przyłącza elektrycznego oraz budowę placu składowo-magazynowego.
Całość inwestycji Cargo Lift szacowana jest na 2,3 mln zł. Dofinansowanie w ramach konkursu grantowego, realizowanego przez Agencję Rozwoju Pomorza, wyniesie 800 tys. zł.
Firma Cargo Lift funkcjonuje w Gdańsku od pięciu lat i realizuje zlecenia firm spedycyjnych i agencji celnych obsługujących ładunki trafiające do portów morskich. Specjalizuje się w przeładunkach towarów nienormatywnych w oparciu o innowacyjne rozwiązania.
„Jesteśmy jedyną firmą w województwie pomorskim wyspecjalizowaną w przeładunkach nietypowych towarów, takich jak maszyny, łodzie, dłużyce czy tarcica. (...) Budowa nowej bazy w Wocławach jest dla nas kluczem do rozwoju firmy w przyszłości" - powiedziała w komunikacie prasowym właścicielka Cargo Lift Wiesława Gielecka.
Konkurs grantowy „Invest In Pomerania 2020” adresowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw, realizujących na Pomorzu przedsięwzięcia polegające na przygotowaniu nowych terenów inwestycyjnych pod działalność produkcyjną i logistyczną. Obecnie pula pieniędzy na ten cel, przeznaczona przez zarząd województwa pomorskiego, wynosi ponad 10,4 mln zł
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych