ew
Zysk netto przypadający dla akcjonariuszy jednostki dominującej Grupy Azoty Zakłady Azotowe Puławy spadł w pierwszym kwartale 2018 r. do 92,6 mln zł z 137,9 mln zł rok wcześniej - poinformowała spółka w komunikacie.
Przychody Grupy Azoty Zakłady Azotowe Puławy w pierwszym kwartale tego roku spadły do 910 mln zł wobec 1,003 mld zł w tym samym okresie 2017 roku. EBITDA spadła do 158,8 mln zł i była o 22 proc. niższa rdr. Zysk operacyjny spółki zmniejszył się do 107,4 mln zł ze 155,5 mln zł rok wcześniej.
PAP Biznes nie sporządzał konsensusu dla wyników Grupy Azoty Puławy z powodu zbyt małej liczby dostępnych prognoz analityków. Z dwóch prognoz wynika, że rynek spodziewał się 110,7 mln zł zysku netto, 180,6 mln zł EBITDA i 127,1 mln zł zysku operacyjnego.
Przychody Grupy Azoty Puławy w segmencie agro w pierwszym kwartale wyniosły 505,8 mln zł i stanowiły 55,6 proc. całości, w segmencie chemia 353,3 mln zł i 38,8 proc. całości, a w segmencie energetyka przychody sięgnęły 39 mln zł i stanowiły 4,3 proc. całości przychodów grupy.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych