ew
Pod koniec września, rosyjski statek towarowy Baltic Carrier wszedł na mieliznę w pobliżu Helsingborga w południowej Szwecji. Jak się okazało, kapitan był pod wpływem alkoholu i zasnął za sterem. Teraz został ukarany przez sąd okręgowy w Malmö.
Pijany kapitan został miesiąc temu aresztowany oraz zostało wobec niego wszczęte postępowanie dotyczące stworzenia zagrożenia w ruchu morskim.
Tamtejszy sąd wydał kilka dni temu wyrok w jego sprawie. 45-letni kapitan został ukarany grzywną, ale ze względu na czas spędzony w areszcie, zwolniono go z obowiązku jej opłacenia.
W chwili wypadku, 82-metrowy statek "Baltic Carrier", zarejestrowany w Gibraltarze, był w drodze z portu Swietłyj w obwodzie kaliningradzkim do szwedzkiego Lidköping. Na szczęście, żaden z członków siedmioosobowej załogi nie ucierpiał wskutek zdarzenia.
ARP S.A. podpisało trzy listy intencyjne w sektorze defence. Celem wzmocnienie krajowego potencjału obronnego
Sejm uchwalił ustawę rozszerzającą uprawnienia wojska i służb na Morzu Bałtyckim
Okręty podwodne mieczem sił morskich. Model odstraszania morskiego definiujący równowagę strategiczną
Na plaży w Lipawie został znaleziony dron. Łotweskie wojsko go zidentyfikowało
ARP S.A. podpisało trzy listy intencyjne w sektorze defence. Celem wzmocnienie krajowego potencjału obronnego
Polska i Norwegia współautorami bezpieczeństwa Bałtyku
Szef MON: zespół zadaniowy ds. programu ORKA przygotował rekomendacje dla rządu