ew
3 września br. rusza kolejna - piąta transza umarzania akcji pracowniczych w Zarządzie Morskich Portów Szczecin i Świnoujście SA. Tegoroczna akcja dotyczy wszystkich akcjonariuszy, którzy dotychczas nie zostali objęci procedurą wykupu akcji, począwszy od roku urodzenia 1964.
Akcjonariusze z odpowiednim wyprzedzeniem otrzymują stosowną informację od Spółki, przekazaną listem poleconym. Ten zawiera odpowiednie formularze, jak również wskazanie konkretnego terminu, w którym umowa będzie podpisana.
Uwaga! Spółka z akcjonariuszami kontaktuje się tylko w tej formie. Nie praktykuje odwiedzin osobistych u akcjonariuszy. Prosimy mieć to na względzie, bowiem zdarzają się próby oszustw. W razie wątpliwości można kontaktować się z ZMPSiŚ tel. 91 430 8520.
ZMPSiŚ SA zaplanował umarzanie akcji pracowniczych na lata 2014-2019. Proces został podzielony na kolejne etapy, wg roczników urodzenia (PESEL) akcjonariuszy/spadkobierców. Wartość jednej akcji w tym roku kalendarzowym wynosi 102 zł.
Dotychczas, po zrealizowaniu czterech etapów wykupu akcji podpisano 3357 umów, na kwotę blisko 13,7 mln złotych.
Pracownicy Spółki otrzymali akcje w 2000 r. w ramach procesu komercjalizacji przedsiębiorstw państwowych. Decydowało kryterium zatrudnienia w Spółce na dzień 10 maja 1991 r. W sumie akcje pracownicze otrzymało ok. 5600 osób. (Monika Woźniak-Lewandowska)
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych