Fracht FWO Polska, operator logistyczny dla przemysłu, konsekwentnie wzmacnia pozycję na rynku TSL i stawia na dynamiczny rozwój usług z zakresu spedycji morskiej. W kwietniu tego roku Fracht uruchomił nowy oddział w Szczecinie, wzmacniając tym swoją działalność w obszarze transportu kontenerowego. Teraz firma zwiększa zatrudnienie i rozbudowuje Dział Spedycji Morskiej w Warszawie oraz Szczecinie.
Fracht FWO Polska rozpoczął właśnie proces rekrutacji spedytorów morskich, dzięki któremu Dział Spedycji Morskiej wzmocnią specjaliści od organizacji transportów całokontenerowych oraz drobnicowych (FCL i LCL) w imporcie i eksporcie.
- Wyniki tej rekrutacji, ze względu na realizację celów biznesowych, będą miały dla nas kluczowe znaczenie. Chcielibyśmy, aby do zespołu Fracht FWO dołączyli doświadczeni spedytorzy morscy z bardzo dobrą znajomością polskiego rynku przewozów kontenerowych. Ze względu na specyfikę i często duży stopień skomplikowania realizowanych przez nas dostaw, ważna jest też systematyczność, doskonała organizacja pracy, umiejętność podejmowania szybkich decyzji i pracy pod presją czasu – mówi Piotr Prasał, dyrektor ds. frachtu morskiego, Fracht FWO Polska.
Fracht FWO posiada oddziały w ponad 110 krajach na świecie, co zapewni nowym spedytorom duże możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Dynamiczny rozwój usług morskich
Fracht FWO konsekwentnie zwiększa skalę działalności i stawia na dynamiczny rozwój kompleksowych usług spedycji morskiej dla różnych grup towarów, od kontenerowych ładunków drobnicowych po przesyłki ponadgabarytowe i niestandardowe. Wśród zrealizowanych w ostatnim czasie przez Dział Spedycji Morskiej projektów wymienić można dostawę morską kilkudziesięciu kontenerów dla klienta z branży meblarskiej do Arabii Saudyjskiej, elementów instalacji przemysłowej o niestandardowych gabarytach do Meksyku czy czarter statku do transportu zbiorników z Hamburga do Gdańska.
W związku z tak dynamicznym rozwojem usług w zakresie transportu kontenerów morskich a także project cargo, Fracht FWO uruchomił w kwietniu tego roku nowy oddział w Szczecinie. O wyborze tej właśnie lokalizacji zadecydował przede wszystkim duży potencjał portów w Szczecinie i Świnoujściu, nie tylko w obsłudze ładunków morskich, ale także łączeniu szlaków morskich z rzecznymi.
Ile można zarobić na statku? Nawet 10 tys. euro miesięcznie
00:01:39
Tak rozkłada się ciało w głębi oceanu (wideo)
Na „Titanicu” byli pasażerowie z Polski
Pracowniczki platformy wiertniczej: Dziwne jest nie to, że tu jesteśmy, tylko to, że nas tu wcześniej nie było
Ogromne lodowe kule nad Bałtykiem. Skąd się wzięły?
00:01:35
Statek kosmiczny obcych czy nazistowski bunkier pod wodą? Dziwne odkrycie w głębinach Bałtyku
Latarnie Gospodarki Morskiej 2021 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
"Spotkanie po latach". Pokład Sokoła zwiedził były dowódca okrętu z czasów jego służby pod norweską banderą
Wynalazek UMG opatentowany przez Europejski Urząd Patentowy
Nietypowy wyraz francusko-polskiej współpracy. Powstał atomowy okręt podwodny… z klocków. Jest do kupienia
Trwa ogólnopolski konkurs Uniwersytetu Morskiego w Gdyni na nazwę dla następcy Daru Młodzieży
UMG uczcił 107. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości
Bezpieczeństwo w przemyśle i logistyce morskiej: system LOTO i sorbenty – inwestycja decydująca o sukcesie operacyjnym