Wärtsilä ogłosiła konkurs na innowacje w związku z wydarzeniem Slush start-up. Koncern chce znaleźć przełomowe inicjatywy cyfrowe, unikalne usługi czy pomysły na produkty do cyfrowej transformacji przemysłu morskiego.
Konkurs adresowany jest do start-upów, firm i przedsiębiorców na całym świecie, eksplorujących nowe możliwości. Wärtsilä poszukuje nowatorskich rozwiązań, które będą miały zastosowanie w branży morskiej. Mogą to być na przykład rozwiązania optymalizacji w analizie danych lub wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej w zdalnym wsparciu. Tak naprawdę można wymyśleć praktycznie wszystko, czego w przemyśle morskim jeszcze nie było.
Podstawowym kryterium jest użyteczność usług dla przemysłu morskiego, innowacyjność, skupienie się na potrzebach klienta, potencjał biznesowy i jego skalowalność. Zwycięzca konkursu otrzyma 30-dniowe wsparcie od ekspertów Wärtsilä i Shift Actions w postaci inteligentnego programu udoskonalenia produktu lub usługi “ Lean Innovation Lab”. Szkolenie skoncentrowane będzie na pokonywaniu trudności wynikających z innowacyjnych wyzwań, rozwijaniu koncepcji serwisu, komercjalizacji, tworzeniu prototypu, budowaniu biznes planu oraz wdrażaniu tego planu. Celem jest wdrożenie pomysłu w życie razem z Wärtsilä.
Termin składania ofert/pomysłów – 31.12.2015
Więcej szczegółów : http://www.wartsila.com/marinemastermind
Powstające Muzeum Kanału Sueskiego szykuje się do otwarcia na turystów
Muzeum Marynarki Wojennej pokazuje wnętrze Sokoła. Prace nad wyjątkowym eksponatem wciąż trwają
Wojciech Ślączka wybrany na rektora Politechniki Morskiej w Szczecinie
Jakie są możliwości pracy w terminalu kontenerowym? Baltic Hub odpowiada na to pytanie podczas targów pracy Talent Days
ESG: koszt czy inwestycja? Czy dążenie podmiotów w kierunku zrównoważonego rozwoju przekłada się na wyniki finansowe?
Dzień Otwarty Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni